Od dziś jeden wielki mBank

analityk Bankier.pl

mBank oficjalnie wchłonął marki BRE Bank i MultiBank. Od dziś funkcjonuje już tylko jedna marka, która do niedawna kojarzyła się z bankiem internetowym. Dla klientów nie oznacza to jednak większej rewolucji.

Zmiany w grupie BRE Banku zapowiedziano już w ubiegłym roku. Zarząd zdecydował się połączyć wszystkie marki działające w grupie pod szyldem mBanku. Wybrano markę banku internetowego, bo ten brand był najsilniejszym w całej grupie. Dziś, 25 listopada 2013 roku marki MultiBank i BRE Bank oficjalnie przestały istnieć i funkcjonuje już tylko mBank. Nazwa ta będzie wykorzystywana w całej działalności banku, na wszystkich rynkach.


Zarząd podkreśla, że planowane zmiany mają w dużej mierze charakter wizerunkowy, a ich efektem ma być stworzenie kompleksowej oferty bankowej, dostępnej w jednym miejscu i pod wspólnym logo. Zmiana logotypu BRE Banku nie oznacza zmian modelu obsługi klientów korporacyjnych i bankowości prywatnej. Będą oni nadal korzystać z usług doradców w całej Polsce.


»Cezary Kocik (mBank): Wybraliśmy najbardziej rozpoznawalną markę

Bank zapewnia, że zmiany nie wymagają zaangażowania klientów. Nie będą musieli odwiedzać placówek, ani w jakikolwiek sposób kontaktować się z bankiem. Nie zmienią się zapisy w obowiązujących dotychczas umowach, nie będzie też konieczności podpisywania kolejnych dokumentów. Zmianie nie ulegnie też oferta, numery rachunków, zasady prowadzenia kont, ani numery kontaktowe do banku.

Zmienią się natomiast strony internetowe BRE Banku i MultiBanku. Od dziś będą kierować na stronę mBank.pl. Produkty i usługi oferowane wcześniej przez MultiBank, zostaną oznaczone logo mBanku z dopiskiem "dawny MultiBank". Logowanie do systemu transakcyjnego będzie możliwe poprzez stronę mBanku lub za pośrednictwem adresu bezpośredniego: moj.multibank.pl, który nie ulegnie zmianie. Bank zapewnia, że w pierwszym etapie nie jest planowana migracja klientów MultiBanku do nowego serwisu trasnakcyjnego.



Klienci "dotychczasowego" mBanku mogą już korzystać z placówek MultiBanku. Same oddziały MultiBanku i BRE Banku będą funkcjonować pod nowym logo. Zakończenie rebrandingu sieci placówek planowane jest na koniec I kw. 2014 r. Docelowo placówki detaliczne i korporacyjne banku zostaną połączone. Proces ten zakończy się w 2018 r. i dla klientów korporacyjnych oznaczać będzie zwiększenie sieci oddziałów.


»Co dla klientów oznacza połączenie mBanku z Multibankiem i BRE?

Zmiany w grupie mBanku nie powinny w większym stopniu wpłynąć na dotychczasowe relacje klientów z bankiem. Warto jednak zwrócić uwagę, że dobiega końca pewna epoka w bankowości internetowej. mBank - synonim banku wirtualnego - całkowicie zmienia swój charakter. Od dziś jest to już bank w pełni uniwersalny, obsługujący nie tylko klientów detalicznych czy firmy, ale także duże korporacje. Klienci mBanku już odczuli niektóre konsekwencje procesu konsolidacji marek. Pojawiło się wiele nowych produktów, ale wzrosły też ceny usług.

Wojciech Boczoń,
Analityk Bankier.pl

Wojciech Boczoń

Źródło:

Newsletter Bankier.pl

Dodałeś komentarz Twój komentarz został zapisany i pojawi się na stronie za kilka minut.

Nowy komentarz

Anuluj
0 0 ~voli1

Czy w związku z decyzją UOKiK o zwrocie nadpłat we frankachw w multibanu będzie wypłacał mBank

! Odpowiedz
0 0 ~pirek

mBank był prosty i szybki w obsłudze. Ale komuś zachciało się zarobić na projekcie/ zleceniu i pod hasłem nowoczesności zrobili bardziej skomplikowane korzystanie z mBanku. Ciekawe, ile ich to będzie kosztowało? Bo ja już większość operacji i pieniędzy przeniosłem do innego banku, a wkrótce dokończę przenosiny. Wk.....wili mnie tylko, że z powodu czyjejś zachłanności i/ lub głupoty muszę tracić czas na zbędne operacje. Moi znajomi mają zdanie podobne do mojego.

Pokaż cały komentarz ! Odpowiedz
0 0 ~PracaDlaCiebie

Sprawdzona metoda na zarabianie w internecie! Przeczytaj: ulinks.net/makemoneypl/

! Odpowiedz
0 0 ~BS

Fatalna decyzja wizerunkowa :(
Kożystałem z oferty mbanku i multibanku od wielu lat. W związku ze zmianami, jestem zmuszony przenieść konta do innego banku. Nowa odsłona wizualna jest nieciekawa, ludowa i prymitywna. Zupełnie nie przypadła mi do gustu. Stare znaki są dużo lepsze, nawet wiekowy znak mbanku jest nowocześniejszy od nowych paseczków.

Pokaż cały komentarz ! Odpowiedz
0 0 ~obiektywny do bólu

Dnia 2013-11-26 o godz. 08:00 ~BS napisał(a):
> Fatalna decyzja wizerunkowa :(
Kożystałem z oferty mbanku
> i multibanku od wielu lat. W związku ze zmianami, jestem
> zmuszony przenieść konta do innego banku. Nowa odsłona
> wizualna jest nieciekawa, ludowa i prymitywna. Zupełnie nie
> przypadła mi do gustu. Stare znaki są dużo lepsze, nawet
> wiekowy znak mbanku jest nowocześniejszy od nowych
> paseczków.

Z wypowiedzi wynika, że autor "został zmuszony" do zmiany banku w związku ze zmianą szaty graficznej internetowego serwisu banku. Znaczy - esteta! Pierwszy raz na oczy widzę, że ktoś wybierając bank kieruje się przede wszystkim wyglądem interfejsu bankowego serwisu (innych zarzutów nie stwierdziłem). Ale OK, można i tak, każdy ma inne potrzeby.

P.S. Nie krytykuję wyboru Autora.

Pokaż cały komentarz ! Odpowiedz
0 0 ~Gros_

Oszuści to delikatnie powiedziane.Trzymajcie się od nich z daleka!

! Odpowiedz
0 0 ~Piotr

mBank ? raczej mOSZUST !!!!!!! Co ja rerwów zjadłem przez tego oszusta to szkoda gadać. Masz konto ,karte debetową baa warunki wszystkie spełnione żeby dostać premie a mBank po prostu absolutnie wcale nie chce sam od siebie wypłacić premie za założenie konta { rok temu } i co zrobić ? reklamacje goniła reklamacje no i konsultanci naganiali żeby dzwonić na mLinie żeby jeszcze im kieszenie nabijać. Wułudzają pieniądze i robią to celowo i powiedziałem sobie NIGDY TEGO mBanku tego oszusta. Zlikwidowałem wszystkie konta , lokaty , karty i moja rodzina zrobiła to samo jak i znajomi. Z daleka od oszustów no chyba że ktoś chce mieć duże problemy.

Pokaż cały komentarz ! Odpowiedz
0 0 ~Zespół mBanku

Piotr,
prosimy o przesłanie numeru reklamacji na adres pomoc@mbank.pl , postaramy się wyjaśnić Twoją sprawę.

Pozdrawiamy,
Zespół mBanku.

Zespół mBanku, zapraszamy do dyskusji lub kontaktu bezpośredniego. Chętnie odpowiemy na pytania dotyczące naszej oferty.

! Odpowiedz
0 0 ~jasne

Kolejny pretekst do podniesienia oplaty za karte :/

! Odpowiedz
0 0 ~lipa

Nie podoba mi się - zastanawiam się czy nie szukać bankowości gdzieś indziej...

! Odpowiedz
Polecane
Najnowsze
Popularne