Były już Świeżaki, Słodziaki, Lidlaki i Fajniaki, a teraz czas na... maskotki z bajek Disneya w akcji "Warzywa i owoce mają supermoce!" w Lidlu. Wszyscy rodzice małych dzieci z pewnością "ucieszą się", że Lidl startuje właśnie z nową akcją maskotkową.


Sieci przyzwyczaiły już swoich klientów do tego, że od kilku lat pod koniec wakacji rusza akcja zbierania naklejek, które otrzymuje się za kupowanie wybranych produktów, a które to następnie można wymienić na maskotki. Tej jesieni Lidl będzie rozdawał pluszaki nawiązujące do popularnych bajek Disneya, a zabierać trzeba będzie nie naklejki a pieczątki.
30 sierpnia, w poniedziałek, rusza wspólna akcja lojalnościowa Lidla i Disneya o nazwie „Warzywa i owoce mają supermoce!" Za każde wydane 50 zł (w koszyku musi się znaleźć jeden owoc albo warzywo) klient otrzyma jedną pieczątkę. Maskotkę można będzie wybrać po zebraniu 20 pieczątek i dopłatę 1 grosza.
Na jakie maskotki będą polować dzieci?
- renifer Sven z "Krainy lodu",
- pies Pluto z "Teraz Miki",
- Simba z "Króla lwa",
- Tuptuś z "Bambi"
- świnka Pua z "Vaiany".


Z akcji wyłączone są produkty takie jak alkohole, wyroby tytoniowe, elektronika, preparaty do początkowego żywienia niemowląt czy karty Lidl.
Akcja potrwa do 16 października albo do wyczerpania zapasów.
Start swojej corocznej akcji zapowiada też Biedronka. "Nowy gang już 26 sierpnia" - zapowiada.
KWS