REKLAMA
GPW

Liberty Direct: Sprawdzone ubezpieczenie w lepszej cenie

2009-11-05 08:56
publikacja
2009-11-05 08:56
W telewizji rusza kampania reklamująca nowe taryfy ubezpieczeń komunikacyjnych OC i AC w Liberty Direct. Firma przygotowała tę akcję we współpracy z EasyHell i MPG.

Rozpoczynająca się właśnie w telewizji kampania reklamowa Liberty Direct opiera się na dwóch spotach, w których kierowcy opisują, ile zaoszczędzili dzięki skorzystaniu z nowych taryf ubezpieczeń komunikacyjnych tej firmy. Przekaz wykorzystujący charakterystyczny dla Liberty Direct wizerunek Statuy Wolności podkreśla, że w nowej ofercie można przenieść zniżki z OC na AC, a przy wykupywaniu polisy przez internet otrzymuje się 5-procentową zniżkę.



Akcja jest prowadzona w TVP, TVN, Polsacie i wybranych kanałach tematycznych. Kreację kampanii firma Liberty Direct przygotowała we współpracy z domem produkcyjnym EasyHell, natomiast zakupem mediów zajmuje się dom mediowy MPG.
Źródło:

Do pobrania

ldirejpg
Tematy
Najtańsze rachunki dla firm. Sprawdź, gdzie nie przepłacisz
Najtańsze rachunki dla firm. Sprawdź, gdzie nie przepłacisz

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Powiązane: Telewizja

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki