Rafał Brzoska, prezes i jeden z głównych akcjonariuszy InPostu, ogłosił współpracę spółki z Atletico Madryt. To kolejny klub piłkarski, z którym wiąże się największy w Europie operator automatów paczkowych. Po Anglii przyszedł czas na Hiszpanię, gdzie firma dynamicznie się rozwija.


Umowa obowiązująca od sezonu 2024/2025 przewiduje, że InPost będzie miał swoje paczkomaty na stadionie Civitas Metropolitano, a także innych lokalizacjach klubowych w Alcalá de Henares i Majadahonda. Reklamy marki będą emitowane podczas meczów zarówno na bandach LED wokół boiska, jak i poza nim podczas rozgrywek LaLiga. Do tego InPost zagospodaruje własną strefę kibica poza stadionem. Oczywiście firma stanie się też oficjalnym dostawcą w sklepie internetowym klubu.
Kibice będą mogli odbierać swoje zakupy, w tym koszulki na nowy sezon, korzystając z sieci Punto Pack i Lockers firmy InPost. Kibice będą mogli również dokonywać zwrotów za pośrednictwem InPostu lub korzystać ze specjalnych promocji, aby spotkać swoich ulubionych graczy i uczestniczyć w ekskluzywnych wydarzeniach klubu – poinformowało Atletico Madryt na oficjalnej stronie klubu.
"Od sezonu 2024-2025 będziemy wspierać czołowy klub LaLiga, a zarazem symbol hiszpańskiej piłki nożnej - drużynę, której historia sięga ponad wieku!" - napisał na platformie X Rafał Brzoska, założyciel, prezes i jeden z akcjonariuszy InPostu, notowanego na giełdzie w Amsterdamie.
Wyceniany obecnie na 7,5 mld euro InPost zaczyna więc kolejną współpracę z klubem piłkarskim z topowej europejskiej ligi. Pod koniec ubiegłego roku firma została prtnerem Newcastle United, grającego w Premier League. Atletico Madryt w ostatnim sezonie zajął 4. miejsce w hiszpańskiej najwyższej klasie rozgrywkowej, za Realem Madryt, FC Barceloną i Gironą.
„Wierzę, że ta współpraca z Atlético Madryt jeszcze bardziej wzmocni lokalną świadomość marki InPost w Hiszpanii i kolejne miliony hiszpańskich fanów piłki nożnej zakochają się w dostawach InPost" – napisał Brzoska na platformie X, podając również, że Hiszpania jest jednym z najszybciej rozwijających się rynków Grupy InPost. Tylko w pierwszym kwartale 2024 r. liczba punktów marki wzrosła tam o 87 proc. rok do roku.
„Z przyjemnością witamy InPost w rodzinie Atlético Madryt i możemy przedstawić naszym fanom przełomową usługę dostawy poza domem. Jeśli jest coś, co nas charakteryzuje, to bez wątpliwości jest to umiejętność płynięcia pod prąd, co pozwala nam spełniać nasze marzenia i nadal być drużyną wojowników. Wierzymy, że InPost jest idealnym partnerem, który będzie nam towarzyszył w nadchodzących sezonach” – skomentował w imieniu klubu Oscar Mayo, dyrektor operacyjny Atletico Madryt.
MKu