ING rozpoczął pilotaż bramki płatniczej, w II kw. rozpocznie szerokie jej wdrożenie

ING Bank Śląski rozpoczął pilotaż internetowej bramki płatniczej "imoje", szerokie jej wdrożenie wraz ze startem płatności odroczonych Twisto planuje w II kwartale - poinformował bank w komunikacie.

"Aż 14 mln Polaków dokonuje regularnych zakupów w internecie. Bank jest naturalną stroną transakcji pomiędzy klientem a sklepem. Dlatego ING Bank Śląski zdecydował się na zagospodarowanie tego dynamicznie rozwijającego się segmentu rynku i zbudowanie własnej bramki płatniczej - imoje będzie bezpośrednio zintegrowane ze sklepami internetowymi" - napisano w komunikacie.

Bank podał, że "imoje" będzie pierwszą w Polsce bramką płatniczą oferowaną przez bank i będzie dostępna dla wszystkich, niezależnie od tego czy są klientami ING.

W drugim kwartale w ramach bramki ING Bank Śląski chce zaoferować płatność odroczoną Twisto, pozwalająca na zapłatę za zakup po 14 dniach od dokonaniu zakupu.

Bramka płatnicza to ostatni etap procesu zakupowego w sklepie internetowym. Za jej pośrednictwem klient wybiera najwygodniejszą dla siebie metodę płatności za złożone zamówienie. Głównymi dostawcami płatności ecommerce w Polsce są PayU, Przelewy24, DotPay oraz TPay. (PAP Biznes)

seb/ ana/

Źródło: PAP Biznes
Firmy:

Newsletter Bankier.pl

Dodałeś komentarz Twój komentarz został zapisany i pojawi się na stronie za kilka minut.

Jeszcze nikt nie skomentował tego artykułu - Twój komentarz może być pierwszy.

Nowy komentarz

Anuluj
INGBSK 0,00% 179,00
2018-08-17 17:00:00
WIG -1,34% 58 130,92
2018-08-17 17:05:00
WIG20 -1,96% 2 217,74
2018-08-17 17:15:00
WIG30 -1,61% 2 543,28
2018-08-17 17:05:00
MWIG40 0,04% 4 240,04
2018-08-17 17:05:00
DAX -0,22% 12 210,55
2018-08-17 17:35:00
NASDAQ 0,13% 7 816,33
2018-08-17 22:02:00
SP500 0,33% 2 850,13
2018-08-17 21:59:00

Znajdź profil

Zapisz się na bezpłatny newsletter Bankier.pl
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.

Przemek Barankiewicz - Redaktor naczelny portalu Bankier.pl

Jesteśmy najważniejszym źródłem informacji dla inwestorów, a nie musisz płacić za nasze treści. To możliwe tylko dzięki wyświetlanym przez nas reklamom. Pozwól nam się dalej rozwijać i wyłącz adblocka na stronach Bankier.pl

Przemek Barankiewicz
Redaktor naczelny portalu Bankier.pl