REKLAMA

Cyfrowy Polsat podtrzymał prognozę wzrostu rynku reklamy TV i sponsoringu w '24 do średniego jednocyfrowego tempa

2024-11-20 18:12
publikacja
2024-11-20 18:12

Grupa Cyfrowy Polsat podtrzymuje, że rynek reklamy telewizyjnej i sponsoringu w 2024 roku będzie rósł w średnim jednocyfrowym tempie - podała spółka w komunikacie.

Cyfrowy Polsat podtrzymał prognozę wzrostu rynku reklamy TV i sponsoringu w '24 do średniego jednocyfrowego tempa
Cyfrowy Polsat podtrzymał prognozę wzrostu rynku reklamy TV i sponsoringu w '24 do średniego jednocyfrowego tempa
fot. Andrzej Bogacz / / FORUM

Przychody z reklamy telewizyjnej i sponsoringu Grupy TV Polsat w III kw. 2024 roku wzrosły o 3 proc. rdr do poziomu 297 mln zł, podczas gdy rynek reklamy telewizyjnej zanotował wzrost o 7,5 proc.

W efekcie udział Grupy TV Polsat w rynku reklamy telewizyjnej i sponsoringu wyniósł 27,6 proc. w porównaniu do 28,9 proc. w III kw. 2023 roku. (PAP Biznes)

mcb/ asa/

Źródło:PAP Biznes
Tematy
Najtańsze rachunki dla firm. Sprawdź, gdzie nie przepłacisz
Najtańsze rachunki dla firm. Sprawdź, gdzie nie przepłacisz

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki