Notowany na warszawskiej giełdzie CI Games kontynuuje kampanię marketingową gry Sniper Ghost Warrior 3. Na Gamescomie, najważniejszej europejskiej imprezie branżowej, producent gier pokaże kolejny fragment rozgrywki.


„Za nami absolutnie najlepsze targi E3 w naszej historii. Nigdy nie mieliśmy równie pozytywnych reakcji. Druga część Snipera czy nawet Lords of the Fallen nie były tak dobrze odebrane przez graczy ani środowisko” – mówi prezes Marek Tymiński.
Targi Gamescom odbędą się na początku sierpnia w niemieckiej Kolonii. CI Games będzie tam obecne z dwoma stoiskami, jednym w części biznesowej oraz drugim otwartym dla szerokiej publiczności. Na pierwszym z nich przedstawiciele spółki odbędą spotkania z kilkudziesięcioma partnerami biznesowymi. Na prezentacjach przygotowywanych dla mediów spodziewanych jest blisko trzystu dziennikarzy branżowych.
Stoisko w części ogólnodostępnej będzie miało powierzchnię 150 m. kw. Gracze, którzy je odwiedzą, będą mogli sami przekonać się, jak będzie wyglądać rozgrywka, a nawet zagrać na jednym z 20 specjalnie przygotowanych stanowisk.
CI Games pokaże swoim gościom m.in. większy fragment rozgrywki niż miało to miejsce na E3 i zaprezentuje jej nowe elementy.
Do tej pory na całym świecie sprzedano łącznie ponad 5,6 mln gier z serii Sniper Ghost Warrior. Najnowsza odsłona serii będzie najbardziej ambitnym podejściem do snajperskiej tematyki w historii CI Games. Akcja będzie się toczyć w otwartym, zróżnicowanym świecie, w którym na graczy czekać będzie wiele wyzwań i decyzji. Gra trafi na rynek w przyszłym roku.
„Po tym, co już pokazaliśmy, dziennikarze i krytycy oceniają, że mamy szansę na stworzenie hitowej gry, która będzie ustalała standardy dla całego gatunku. Naszym priorytetem jest więc dopracowanie jej, by stała na jak najwyższym poziomie. Trzecia część Snipera ma większy komercyjny potencjał niż jakikolwiek inny projekt w naszej historii i chcemy to w pełni wykorzystać” – podkreśla Marek Tymiński.
CI Games























































