REKLAMA
TYLKO U NAS

CCC zadowolone ze sprzedaży w obu kanałach po otwarciu galerii w Polsce

2021-05-17 11:20
publikacja
2021-05-17 11:20

Grupa CCC jest zadowolona ze sprzedaży po otwarciu galerii handlowych w Polsce zarówno w kanale stacjonarnym, jak i e-commerce - poinformował PAP Biznes prezes CCC Marcin Czyczerski.

CCC zadowolone ze sprzedaży w obu kanałach po otwarciu galerii w Polsce
CCC zadowolone ze sprzedaży w obu kanałach po otwarciu galerii w Polsce
fot. Alexa_Space / / Shutterstock

"Na pełną ocenę będziemy chcieli jeszcze poczekać, bo mijają raptem dwa tygodnie, do końca kwartału jeszcze daleko. Ale na dzisiaj jesteśmy zadowoleni ze sprzedaży w sklepach stacjonarnych. Po każdym lockdownie widać, że przesunięty popyt bardzo mocno odreagowuje, jakkolwiek to nie jedyny powód, dla którego klienci odwiedzają nasze sklepy" - powiedział PAP Biznes Czyczerski.

Dodał, że z przeprowadzonych badań wynika, że jest to zasługa kolekcji, jej szerokości, jakości i pozytywnego odbioru. Czyczerski wskazuje na istotnie wyższe marże rdr.

"Nasza sprzedaż jest też większa rdr pod względem ilościowym" - powiedział prezes CCC.

"Bardzo duży udział w niej ma obuwie dziecięce. W bieżącym roku wzmocniliśmy tę kolekcję. Imponujący wzrost notujemy również na markach Sprandi i Gino Rossi" - dodał.

Jak powiedział, otwarcie galerii nie przełożyło się znacząco na kanał e-commerce.

"Detal i e-commerce idą łeb w łeb, jesteśmy zadowoleni ze sprzedaży w obu kanałach" - powiedział.

W Polsce galerie handlowe zostały ponownie otwarte 4 maja, po czwartym lockdownie dla branży rozpoczętym w drugiej połowie marca. Ograniczenia w handlu obowiązywały też na wielu innych rynkach, gdzie działa grupa CCC.

Obecnie otwarte są już sklepy na wszystkich rynkach grupy.

"Obecnie na wszystkich rynkach, na których prowadzimy działalność w sklepach stacjonarnych, a jest ich 22, nasze salony obsługują klientów. Jako ostatni otworzył się rynek czeski. Lockdown trwał tam bardzo długo, bo ponad cztery miesiące i widać duże odreagowanie popytu. Jesteśmy też zadowoleni ze sprzedaży na pozostałych, środkowo-europejskich rynkach w obu kanałach" - powiedział prezes CCC.

Grupa CCC jest obecna w 29 krajach – w 22 sprzedaż prowadzona jest w 1.005 sklepach stacjonarnych, a w 18 poprzez kanał online. Grupa posiada łącznie 82 platformy online w całej Europie: eobuwie. pl, ccc. eu, Modivo, DeeZee, Gino Rossi.

Anna Pełka (PAP Biznes)

pel/ pr/

Źródło:PAP Biznes
Tematy
Najtańsze konta firmowe z premią za korzystanie
Najtańsze konta firmowe z premią za korzystanie

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki