Banki wciąż rozwijają aplikacje mobilne

Zarządzanie finansami osobistymi przez smartfona ma ułatwić życie i zaoszczędzić czas; aplikacje są więc wciąż doskonalone - informuje czwartkowa "Rzeczpospolita".

(YAY Foto)

Sprawdzanie stanu konta, historii operacji, zlecenie przelewu, spłata zadłużenia na karcie kredytowej lub geolokalizacja pozwalająca znaleźć najbliższą placówkę, bankomat lub sklep, to już za mało. Wymagania klientów rosną wraz z rozwojem technologii. Teraz nowością są powiadomienia mobilne, dzięki którym nie trzeba potwierdzać transakcji, przepisując długi kod przesłany w formie SMS - czytamy.

Jak pisze "Rzeczpospolita", w szybkim tempie upowszechniają się płatności telefonem. Ma je w swojej ofercie większość banków oferujących aplikacje mobilne. Dzięki technologii HCE, telefonem płaci się tak samo, jak kartą. (PAP)

je/

Źródło: PAP

Newsletter Bankier.pl

Przeczytaj też

Dodałeś komentarz Twój komentarz został zapisany i pojawi się na stronie za kilka minut.

Jeszcze nikt nie skomentował tego artykułu - Twój komentarz może być pierwszy.

Nowy komentarz

Anuluj
Zapisz się na bezpłatny newsletter Bankier.pl