Awaria w BOŚ Banku

Klienci Banku Ochrony Środowiska zgłosili Redakcji Bankier.pl problemy z dostępnością infolinii oraz brakiem SMS-ów autoryzujących i niemożnością wykonania przelewów. 

[Aktualizacja 13.08.2019 12:12] BOŚ Bank nadal ma problemy, mimo wydanego po godzinie 10:00 komunikatu, że awaria została usunięta: "Przepraszamy za wszystkie niedogodności związane z brakiem możliwości korzystania z naszych systemów. Dokładamy wszelkich starań, abyście byli Państwo zadowoleni zarówno z przebiegu współpracy z naszym Bankiem, jak i z poziomu świadczonych przez nas usług".

Czytelnicy Bankier.pl poinformowali Redakcję, że problem jest nadal aktualny, a w dodatku — nie można dodzwonić się na infolinię. Biuro prasowe w rozmowie z Redakcją twierdzi, że po stronie technologicznej wszystkie przeszkody zostały usunięte, a brak możliwości dodzwonienia się na infolinię czy zalogowania wynika jedynie ze zbyt dużego obciążenia systemu. W najbliższym czasie użytkownicy nie powinni już odnotowywać żadnych problemów w logowaniu do systemu BOŚBank24. 

(Bankier.pl)

Jak poinformowali czytelnicy Bankier.pl, BOŚ ma problemy po ostatniej aktualizacji systemu. W miniony weekend Bank Ochrony Środowiska udostępnił nową wersję systemu bankowości internetowej, z dotychczasowej będzie można korzystać do 14 września - podał Wojciech Boczoń na portalu PRNews.pl.

"Nowy system został przygotowany w technice RWD (Responsive Web Design), dzięki czemu można go obsługiwać zarówno na komputerach, jak i na smartfonach, i tabletach przez przeglądarkę internetową. Ze zdjęć udostępnionych na stronie banku wynika, że wizualnie jest on podobny do poprzedniej wersji systemu" - czytamy. 

Użytkownicy mają problem z wykonaniem przelewów, nie otrzymują SMS-ów autoryzacyjnych, a infolinia obecnie nie odpowiada. 

Aktualizacja 12.08.2019 12:42. Bank przesłał redakcji informację. "Informujemy, że w dniach 9-11 sierpnia BOŚ Bank wdrożył nowy system bankowości elektronicznej, największy projekt infrastrukturalny dotykający naszych Klientów od wielu lat. W dniu dzisiejszym wystąpiły chwilowe problemy  z możliwością zalogowania  się  do  systemu bankowości elektronicznej oraz SMSową autoryzacją przelewów. Wszelkie poranne niedogodności związane z obsługą infolinii Banku wynikały z dużej ilości przychodzących połączeń związanych z obsługą systemu.Trwają prace nad jak najszybszym przywróceniem pełnej funkcjonalności systemu."

(Bankier.pl)

WS

Źródło:
Tematy:

Newsletter Bankier.pl

Dodałeś komentarz Twój komentarz został zapisany i pojawi się na stronie za kilka minut.

Nowy komentarz

Anuluj
1 12 leszekbialy

Ja również jestem klientem, który dodatkowo nie może się zalogować i zrealizować transakcji. Konkludując mamy nowy system, który jest nie funkcjonalny i dodatkowo niedostępny.

! Odpowiedz
3 14 sokod

Na początek informuję, że jestem klientem indywidualnym BOŚ, więc odnoszę się do systemu dla klientów indywidualnych. W porównaniu do starej wersji BOŚBank24 Twoje e-Konto zmiany systemu są ogromne - nie wiem na jakiej podstawie padło stwierdzenie, że nowy system jest podobny do poprzedniego. Całkowicie zmieniony interface może dobrze się obsługuje na urządzeniach mobilnych, jednak praca na komputerze wymaga więcej klikania szczególnie przy przeglądaniu informacji o transakcjach czy historii.
Wstawiono wykres przy informacjach o rachunku - jak dla mnie zupełnie bezsensowny - ale za to wyświetlana jest tylko ostatnia transakcja na rachunku, poprzednio było definiowane wyświetlanie kilku - kilkunastu transakcji. Na szczęście jest szybki link do historii transakcji. Ustawianie filtrów pozostawia sporo do życzenia - np. spróbujmy wybrać typ operacji "Obciążenie kartą" w historii rachunku - figuruje jako Typ transakcji w szczegółach pozycji ale nie ma w liście wyboru w filtrach..
Kolejna rzecz dotyczy posiadaczy kilku kart, a mianowicie sprawdzenie operacji na konkretną kartą wymaga zgadywania, w którą pozycję na liście wyboru kliknąć, bo nazwy są takie same a nie widać ani numerów kart ani jak to było w poprzedniej wersji przypisanego właściciela.

Mógłbym jeszcze wymieniać dalej, ale nie chcę zanudzać.

Reasumując po ok. 2 godzinach "korzystania" (cudzysłów, bo nie działa autoryzacja) z nowego systemu, muszę stwierdzić że jest on dla mnie wielkim rozczarowaniem. Spodziewałem się odświeżenia i poprawy ergonomii w stosunku do dotychczasowych rozwiązań, a mam wrażenie, że raczej stracił on na funkcjonalności i wygodzie użytkowania.

Pokaż cały komentarz ! Odpowiedz
4 8 (usunięty)

(wiadomość usunięta przez moderatora)

! Odpowiedz
Polecane
Najnowsze
Popularne