REKLAMA

Artifex Mundi zkłada, że metagra w aplikacji Unsolved da 100 proc. potencjał wzrostu LTV

2024-04-04 14:10
publikacja
2024-04-04 14:10

Artifex Mundi zakłada, że implementacja metagry do aplikacji Unsolved daje 100 proc. potencjał wzrostu lifetime value (LTV) produktu - poinformował na konferencji prezes spółki, Przemysław Błaszczyk.

Artifex Mundi zkłada, że metagra w aplikacji Unsolved da 100 proc. potencjał wzrostu LTV
Artifex Mundi zkłada, że metagra w aplikacji Unsolved da 100 proc. potencjał wzrostu LTV
/ Artifex Mundi

"Plan metagry (do Unsolved - PAP) zakłada, że do końca tego roku będziemy realizować kolejne kluczowe kamienie milowe (KPI). Na przełom 2024/25 będziemy już zbierać pewnie pierwsze wyniki testów z graczami, a pełna implementacja metagry (...) to będzie okres 2025 roku. Wtedy również, jak będziemy zadowoleni z KPI, będziemy stopniowo zbliżać się do uderzenia Live-Ops" - powiedział prezes spółki Przemysław Błaszczyk.

Dodał, że implementacja metagry do aplikacji Unsolved daje 100 proc. potencjał wzrostu LTV.

"Nie oznacza to jednak, że w 2024 roku KPI Unsolved będą stały w miejscu. Planujemy równolegle do pracy nad metagrą rozszerzać kontent, a w planach mamy dodanie co najmniej 10 do 12 nowych gier. (...) Z tego tytułu liczymy na kilkanaście procent więcej do LTV" - powiedział Błaszczyk.

Prezes wskazał również, że spółka ma w zanadrzu jeszcze wiele dalszych optymalizacji obecnych mechanik i ekonomii gry.

"Całość zasobów studia RPG jest skupiona na mobilnej grze RPG. Jest to gra, którą pod względem jakości celujemy do miana mobilnego AAA. (...) Grę planujemy równolegle wydać na mobile i PC w (modelu - PAP) crossplay" - powiedział.

Prezes podtrzymał, że spółka jest na etapie zaawansowanej produkcji gry RPG oraz że pod koniec II kw. zostanie przeprowadzona kolejna runda testów z graczami.

"Jesteśmy blisko momentu, w którym zaczniemy upubliczniać szczegóły projektu" - powiedział prezes Artifeksu.

Ponadto spółka oczekuje dalszego wzrostu przychodów z Unsolved przy niższych przychodach ze sprzedaży gier w formule premium oraz planuje zwiększyć nakłady na poszerzanie bazy graczy, skorelowane z sytuacją na rynku reklamowym oraz ewolucją wskaźnika LTV Unsolved.

Spółka w IV kw. 2023 roku miała 10,6 mln zł zysku netto, o 150 proc. więcej rdr. Zysk operacyjny był większy rdr o 340 proc. i wyniósł 7,7 mln zł, a przychody ze sprzedaży wyniosły 23,3 mln zł, co stanowi wzrost o 163 proc. rdr. (PAP Biznes)

mcb/ ana/

Źródło:PAP Biznes
Tematy
Najtańsze rachunki dla firm. Sprawdź, gdzie nie przepłacisz
Najtańsze rachunki dla firm. Sprawdź, gdzie nie przepłacisz

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki