Vistula planuje, że powierzchnia sprzedaży detalicznej w '18 wzrośnie ok. 9 proc.

Grupa Vistula planuje, że w 2018 roku wzrost powierzchni sprzedaży detalicznej wyniesie około 9 proc. w stosunku do roku 2017 i osiągnie poziom ponad 36 tys. m kw. Planowane wydatki inwestycyjne w 2018 roku wyniosą około 20 mln zł - poinformowała spółka w raporcie.

Na koniec III kwartału 2017 roku powierzchnia stacjonarnej sieci sprzedaży detalicznej grupy wyniosła 31,9 tys. m kw. i była wyższa o 10 proc. od powierzchni sprzedaży detalicznej na koniec września 2016 roku.

Spółka podała, że w IV kwartale 2017 roku oczekuje utrzymania zbliżonego tempa wzrostu do zanotowanego w bieżącym roku na wszystkich poziomach wyniku finansowego.

"W IV kwartale Grupa Kapitałowa spółki będzie kontynuować starania o uzyskanie na koniec bieżącego roku istotnego wzrostu skonsolidowanego zysku netto oraz generowanej EBITDA, na poziomie zbliżonym do bieżącego konsensusu rynkowego, który przekracza cele wyznaczone przez aktualny program motywacyjny zakładający osiągnięcie w 2017 roku skonsolidowanego zysku netto w kwocie co najmniej 33 mln zł oraz przynajmniej 60 mln zł skonsolidowanej EBITDA" - napisano w raporcie.

Vistula podała, że oczekuje realizacji wyższej marży brutto w 2017 roku w stosunku do planów z początku roku i spadek marży w całym 2017 roku powinien wynieść około 0,5 p.p. (PAP Biznes)

seb/ ana/

Źródło: PAP Biznes
Firmy:

Newsletter Bankier.pl

Dodałeś komentarz Twój komentarz został zapisany i pojawi się na stronie za kilka minut.

Jeszcze nikt nie skomentował tego artykułu - Twój komentarz może być pierwszy.

Nowy komentarz

Anuluj
VISTULA -1,06% 3,75
2018-10-23 17:04:05
WIG -1,82% 55 490,46
2018-10-23 17:05:00
WIG20 -2,06% 2 147,81
2018-10-23 17:15:00
WIG30 -1,97% 2 443,98
2018-10-23 17:15:00
MWIG40 -1,45% 3 886,50
2018-10-23 17:15:00
DAX -2,17% 11 274,28
2018-10-23 17:35:00
NASDAQ -0,42% 7 437,54
2018-10-23 22:02:00
SP500 -0,55% 2 740,69
2018-10-23 21:59:00

Znajdź profil

Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.

Przemek Barankiewicz - Redaktor naczelny portalu Bankier.pl

Jesteśmy najważniejszym źródłem informacji dla inwestorów, a nie musisz płacić za nasze treści. To możliwe tylko dzięki wyświetlanym przez nas reklamom. Pozwól nam się dalej rozwijać i wyłącz adblocka na stronach Bankier.pl

Przemek Barankiewicz
Redaktor naczelny portalu Bankier.pl