Vistula Group miała w kwietniu 2018 roku około 56,4 mln zł skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży, co oznacza wzrost rdr o ok. 15,5 proc. - podała grupa w komunikacie.
W ujęciu narastającym wartość przychodów zrealizowanych w okresie styczeń-kwiecień 2018 r. wyniosła około 216,9 mln zł i była wyższa o około 17,3 proc. od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.
W kwietniu 2018 r. przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie odzieżowym (marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler) - wyniosły około 34,0 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w lutym 2017 r. o około 17,2 proc. W ujęciu narastającym wartość przychodów zrealizowanych w okresie styczeń-kwiecień 2018 r. w tym segmencie wyniosła około 124,9 mln zł i była wyższa o około 16,7 proc. od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.
W kwietniu 2018 r. przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie jubilerskim (marka W.Kruk) - wyniosły około 18,3 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w kwietniu 2017 r. o około 9,1 proc. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń-kwiecień 2018 r. w tym segmencie wyniosła około 77,4 mln zł i była wyższa o około 16,2 proc. od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.
Skonsolidowana marża ze sprzedaży osiągnięta w kwietniu 2018 r. przez grupę kapitałową wyniosła około 54,5 proc. i była niższa od marży osiągniętej w kwietniu 2017 r. o około 1,7 pkt. proc. W ujęciu narastającym skonsolidowana marża ze sprzedaży w okresie styczeń-kwiecień 2018 wyniosła około 49,9 proc. i była niższa o 1,7 pkt. proc. od marży osiągniętej w analogicznym okresie ubiegłego roku.
Łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej grupy kapitałowej na koniec kwietnia 2018 r. wyniosła 33,6 tys. m kw. i była wyższa o 9,7 proc. od powierzchni sprzedaży detalicznej w kwietniu 2017 r. (PAP Biznes)
pr/ osz/






















































