Analitycy Vestor DM, w raporcie z 29 października, rozpoczęli wydawanie rekomendacji dla spółki 4fun Media z ceną docelową na poziomie 20,5 zł za akcję.


Raport wydano przy cenie 13 zł, a w poniedziałek o godz. 9.10 jedna akcja spółki kosztowała 13,50 zł.
"W ciągu ostatnich trzech lat 4fun Media zmieniła swój profil biznesowy z niszowego producenta telewizji muzycznej na zdywersyfikowaną platformę medialną z rosnącym udziałem cyfrowej reklamy zewnętrznej. Dzięki temu spółka podwoiła przychody, a udział produkcji telewizyjnej w EBITDA spadł do ok. 40 proc. w 2018P z 84 proc. w 2015 roku" - podano w raporcie.
"Kolejny krok w rozwoju firmy to wejście w segment e-commerce oraz reklamę internetową i synergiczne wykorzystanie silnej marki oraz kompleksowej oferty medialnej" - dodano.
Zdaniem analityków Vestor DM, kluczowymi czynnikami odpowiadającymi za wyniki spółki będą wzrost segmentu reklamy zewnętrznej, utrzymanie "wysokiego" poziomu wyników generowanych przez agencję reklamową oraz włączenie do grupy nowych biznesów - reklamy internetowej i e-commerce.
"Segmentem negatywnie oddziałującym na dynamikę wyników 4fun będzie w naszej opinii działalność telewizyjna, która według naszych szacunków w 2018p może utracić 11 proc. przychodów" - podali analitycy.
Oczekują oni znormalizowanego zysku netto w latach 2018-19 na poziomie odpowiednio 8,1 mln zł i 8,7 mln zł. EBITDA w tych latach - zgodnie z prognozą - ma wynieść 13,3 mln zł i 15 mln zł.
Depesza jest skrótem rekomendacji Vestor DM. Jej autorem jest Michał Wojciechowski. Pierwsze rozpowszechnienie rekomendacji miało miejsce 29 października o godzinie 8.00. W załączniku do depeszy zamieszczamy plik PDF z wymaganymi prawem informacjami Vestor DM. (PAP Biznes)
sar/ asa/


















































