REKLAMA
TYLKO U NAS

UPC ostrzega przed przedstawicielami Telekomunikacji Cyfrowej

2017-06-02 08:30
publikacja
2017-06-02 08:30

UPC Polska ostrzega swoich klientów przed przedstawicielami Telekomunikacji Cyfrowej, którzy podają się za dotychczasowego operatora i mogą narażać konsumentów na straty finansowe. Już w kwietniu podobne ostrzeżenie wydał UOKiK, do którego wpłynęło ok. 200 skarg na operatora.

fot. / / YAY Foto

1 czerwca na swojej stronie UPC wydało oficjalny komunikat, w którym ostrzega klientów przed przedstawicielami Telekomunikacji Cyfrowej Sp. z o.o. Firma zwraca uwagę, że jej pracownicy posiadają inne identyfikatory, które są opatrzone imieniem i nazwiskiem, logotypem oraz nazwą UPC Polska. Ponadto operator informuje, że wszelkie zmiany w umowach abonenckich można przeprowadzić wyłącznie w salonie obsługi klienta, telefonicznie bądź online. Dodatkowo podpisywanie aneksów i umów przedłużających dotychczasową umowę nigdy nie odbywa się w mieszkaniu klienta.

Podobne ostrzeżenie wydał już w kwietniu UOKiK. Do urzędu wpłynęło bowiem ponad 200 skarg na działania Telekomunikacji Cyfrowej Sp. z o.o. Na tej podstawie zostało wszczęte postępowanie przeciwko operatorowi, który naraża konsumentów na znaczne straty finansowe i niekorzystne skutki w związku ze swoimi działaniami.

UOKiK poinformował, że przedstawiciele Telekomunikacji Cyfrowej Sp. z o.o. podając się za dotychczasowego operatora konsumenta, proponują obniżenie abonamentu za telefon. Niestety konsument nie jest informowany o tym, że niższe stawki obowiązywać będą jedynie przez dwa miesiące. Dodatkowo po podpisaniu umowy, kurierzy zabierają wszystkie dokumenty nie pozostawiając egzemplarza dla klienta.

Konsumenci dowiadują się, o zmianie dostawcy usług telekomunikacyjnych dopiero po otrzymaniu pierwszej faktury lub po wyłączeniu ich telefonu przez dotychczasowego operatora. Okazuje się, że konsumenci zachęceni niższymi stawkami zostali nie tylko wprowadzeni w błąd, ale dodatkowo są zobowiązani do zapłaty kary w wysokości 550 zł za zerwanie umowy z Telekomunikacją Cyfrową Sp. z o.o.

W związku ze skalą problemu UPC prosi o zachowanie ostrożności oraz w razie wszelkich wątpliwości, o kontakt z infolinią UPC Polska.

Katarzyna Rostkowska

Źródło:
Tematy
Najlepsze konta premium – wrzesień 2025 r.
Najlepsze konta premium – wrzesień 2025 r.
Advertisement

Komentarze (6)

dodaj komentarz
~SonyKalesony
Ale z żekomo podpisuje się umowę? Kto przychodzi do domu? Nic z tego nie rozumiem. A co jeśli ktoś podpisał przedłużył umowę przedwczoraj a dzisiaj przychodzą znowu przedłużyć umowę? Kto to wogule przychodzi? I jak można się tak załatwić? Co to za firma jaki znowu kurier? Podobno przyłażą jacyś ludzie, dalej piszecie, że kurier papierów Ale z żekomo podpisuje się umowę? Kto przychodzi do domu? Nic z tego nie rozumiem. A co jeśli ktoś podpisał przedłużył umowę przedwczoraj a dzisiaj przychodzą znowu przedłużyć umowę? Kto to wogule przychodzi? I jak można się tak załatwić? Co to za firma jaki znowu kurier? Podobno przyłażą jacyś ludzie, dalej piszecie, że kurier papierów nie zostawia, o co tu chodzi?
~Adamek630
Udało Ci się dwa razy słowo 'kurier' napisać bez błedu ortograficznego! Brawo! Reszta bolała mnie w oczy.
~mlm
Kazdego akwizytora nalezy zatłuc.
Żadnych wartościowych produktów domokrążca nie ma.
Nie dyskutować, nie wpuszczać za próg.
~takiowaki
Polskie prawo chroniące konsumenta. Ile to już takich przypadków? Ile lat firm działają w ten sam sposób. I nie ma ŻADNEJ możliwości wprowadzenia w kodeksie że sąd w trybie pilnym stwierdza celowe prowadzenie w błąd w celu osiągnięcia korzysci majątkowych, na firmę nakłada karę, zakazuje działności, umowy uznaje za nieważne a potem Polskie prawo chroniące konsumenta. Ile to już takich przypadków? Ile lat firm działają w ten sam sposób. I nie ma ŻADNEJ możliwości wprowadzenia w kodeksie że sąd w trybie pilnym stwierdza celowe prowadzenie w błąd w celu osiągnięcia korzysci majątkowych, na firmę nakłada karę, zakazuje działności, umowy uznaje za nieważne a potem prowadzi sprawy z automatu przeciwko organizatorm.
~Arc
Proszę bardzo szanowną komisję ds Amber Gold o zajęcie stanowiska w powyższej sprawie. Przecież to Wy zarzucacie innym, że nic nie zrobili w początkowej fazie działania "oszukańczej spółki" wiec teraz pokażcie jak należy postąpić.
~szlamowka
dac lisowi klucze od kurnika i grzecznie go poproscic aby w czasie naszej nieobecnosci go pilnowal a co niektory jeszcze pelna miche lisowi DA .

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki