REKLAMA

Startuje kampania PKP za 10 mln zł. Zobacz film reklamowy

2015-02-10 08:02
publikacja
2015-02-10 08:02
PKP

PKP SA wystartowała z wartą 10 mln zł kampanią reklamową. Już od dziś w telewizji można zobaczyć spot, którego kluczem jest informacja, że nie wszystkie pociągi uruchamia grupa PKP. Ma to przełamać stereotypy dotyczące kolei.

Spot reklamowy PKP SA i PKP Intercity można zobaczyć od dziś w telewizji oraz internecie. Kluczowym przesłaniem jest informacja, że nie wszystkie pociągi w Polsce należą do grupy PKP. Tłumaczy to wiceprezes PKP SA Piotr Ciżkowicz w „Gazecie Wyborczej”: – Mnogość przewoźników sprawia, że pasażerowie nie mogą się zorientować w ofercie. PKP Intercity inwestuje miliardy złotych w tabor, ale Polacy tego nie dostrzegają i mylą naszego przewoźnika z konkurencją – mówi Ciżkowicz.

Gazeta podaje, że na zlecenie PKP Intercity wykonano badanie postrzegania marek kolejowych wśród pasażerów, z którego wniknęło, że mylą oni spółki i ich właścicieli. Postanowiono temu przeciwdziałać. – Problemem marki PKP Intercity jest nie tyle jej mała rozpoznawalność, ile głównie powiązanie z ciągnącym się od lat niekorzystnym wizerunkiem PKP. Zmiana wizerunku PKP Intercity z pewnością jest możliwa, ale to pochłonie sporo czasu i pieniędzy. Kluczowe będzie oczywiście utrzymanie wysokiego standardu usług – mówi w artykule Rafał Janek, dyrektor w domu mediowym Universal McCann.

– Chcemy zerwać z dotychczasowymi stereotypami dotyczącymi kolei i pokazać, jak wiele się w tym zakresie zmieniło w ciągu ostatnich kilku lat. Nie wszyscy zdają sobie sprawę z tego, że PKP Intercity już teraz skutecznie konkuruje z pozostałymi przewoźnikami i innymi środkami transportu. Liczymy na to, że kampania zmieni to podejście i przyczyni się do zwiększenia liczby podróżnych korzystających z usług naszego przewoźnika – przekazał w informacji prasowej do mediów Piotr Ciżkowicz.

„Zapowiada się dobra podróż”

Kampania „Zapowiada się dobra podróż” będzie adresowana przede wszystkim do tych osób, które nie korzystają z usług kolei i wybierają inne formy transportu. Jak zapewnia spółka, jej głównym celem będzie przekonanie pasażerów do tego, że podróż z PKP jest komfortowa i w dobrej cenie. Kampanijne przekazy medialne będą m.in. promować atrakcyjne czasy przejazdu między największymi polskimi miastami oraz informować o korzystnej ofercie PKP Intercity.

W ramach kampanii zaplanowano emisje dwóch kategorii reklam. Pierwsza z nich będzie obejmować 2 spoty wizerunkowe, które mają uzmysłowić podróżnym, że nie wszystkie pociągi kursujące po polskich torach należą do Polskich Kolei Państwowych. Druga kategoria obejmie 3 spoty przedstawiające konkretne korzyści związane z podróżowaniem pociągami PKP Intercity.

Intensywna kampania będzie prowadzona we wszystkich mediach: telewizji, radiu, prasie i Internecie. Działania wizerunkowo-produktowe będą miały swoją odsłonę również na nośnikach reklamy zewnętrznej. Zakończenie akcji zaplanowano na połowę czerwca.

Kampanię reklamową przygotowała agencja BBDO, a media zaplanował i wykupił dom mediowy Havas Media. Spoty reklamowe dostępne są pod linkiem: http://dobrapodroz.pkp.pl/.

/ jm

Źródło:
Tematy
Najlepsze z najtańszych kart kredytowych – styczeń 2021 [Ranking]

Najlepsze z najtańszych kart kredytowych – styczeń 2021 [Ranking]

Komentarze (21)

dodaj komentarz
michalszn
Może w przyszłości PKP zamiast wydawać tyle milionów na filmy reklamowe które mają mieszany odbiór, to przeznaczą te pieniądze na realizację jakiejś ciekawej animacji. W razie czego służę pomocą http://przetwor.com :D
~Widz
Ta baba na tej wywiadówce co mówi o Posejdonie pcha się na chama do wszystkich reklam.Antosia nie zaszczepiła Amelkę zaszczepi,biedaczka szuka darmowej kasy.
~Zbych
Nie toleruję przygłupów,niech ona się zaszczepi przeciw głupocie potem zaszczepi Amelkę,poduszkę pod kiecką.Dość głupków w naszym kraju.
~Gość
Tak jak w reklamie tak i przy kasie oraz w pociągu robią DEBILI z pasażerów. Dla mnie jest to świetna anty reklama PKP
~jj
to pkp to dramat tak jak te ich reklany
~Kzzi
Gdyby nie Regio (dobra cena, zazwyczaj punktualne odjazdy) to PKP nie miało by się czym chwalić. Żenujaca reklama!
~rob_sad
Bo Regio to właśnie nie PKP ;)
~wazzi
Jedna z najdurniejszych reklam jakie widziałem. Tekst wymyślił jakiś idiota ? Skojarzenie warte kilkulatka - co maja widły i posejdon do pociągu, co maja widły do posejdona ? Czy komuś normalnemu mogłoby to sie skojarzyć? A poza tym jaka megalomania ? Porównuje Posejdona do PKP ? Złota malina wśród reklam murowana
~krzysztof1839
NIE WIEM CO ZA ZNAWCA MITOLOGI PISAŁ DIALOG W TEJ REKLAMIE Z WIDŁAMI TO MORZE BYĆ ROLNIK A NIE POSEJDON ALE CIEMNO GRUD SIĘ SZERZY. Posejdon (gr. Ποσειδῶν Poseidōn, łac. Neptunus) – w mitologii greckiej bóg mórz, trzęsień ziemi, żeglarzy, rybaków.

Syn Kronosa i Rei, starszy brat Zeusa, Hadesa, Hery,
NIE WIEM CO ZA ZNAWCA MITOLOGI PISAŁ DIALOG W TEJ REKLAMIE Z WIDŁAMI TO MORZE BYĆ ROLNIK A NIE POSEJDON ALE CIEMNO GRUD SIĘ SZERZY. Posejdon (gr. Ποσειδῶν Poseidōn, łac. Neptunus) – w mitologii greckiej bóg mórz, trzęsień ziemi, żeglarzy, rybaków.

Syn Kronosa i Rei, starszy brat Zeusa, Hadesa, Hery, Demeter i Hestii, mąż Amfitryty. Przedstawiany z trójzębem, (który był jego atrybutem) na rydwanie ciągniętym przez hippokampy,
~gesunio
Znawca Mitologii się znalazł, a po polsku bez błędu nie potrafi napisać jednego zdania.

Powiązane: O tym mówią ludzie

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki