Stokrotka, spółka zależna Emperii, osiągnęła w lipcu sprzedaż towarów na poziomie 195 mln zł, co oznacza wzrost o 22,1 proc. rdr - podała Emperia w komunikacie.


Przychody ze sprzedaży towarów za okres styczeń-lipiec wyniosły 1,336 mld zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie 2015 roku o 24,0 proc.
"Wzrost sprzedaży towarów LFL w sklepach własnych Stokrotki w lipcu 2016 roku wyniósł około 8,0 proc., natomiast LFL w sklepach własnych Stokrotki za okres styczeń-lipiec 2016 roku wyniósł około 7,6 proc." - napisano w komunikacie.
W czerwcu otwarto 3 sklepy franczyzowe.
Powierzchnia handlowa sklepów powiększyła się o 0,3 tys. m kw.
Na koniec lipca łączna liczba sklepów Stokrotka wyniosła 351, a łączna powierzchnia handlowa wyniosła 167,8 tys. m kw. (PAP)
mj/ asa/

























































