Przedsprzedaż nowej gry CI Games, "Sniper Ghost Warrior Contracts 2", jest wyższa niż miało to miejsce w przypadku poprzedniej części gry - podała spółka w komunikacie prasowym. Budżet kampanii promocyjnej nowego tytułu jest zbliżony do budżetu poprzednika, natomiast wydatki na produkcję gry są nieco niższe.


"Warto podkreślić, że wishlista (liczba osób zainteresowanych zakupem gry - PAP) 'SGWC 2' jest znacznie wyższa niż w przypadku 'SGWC'. Poziom preorderów (przedsprzedaży - PAP) jest również wyższy, biorąc pod uwagę np. konsolowy rynek Stanów Zjednoczonych czy globalny PC na Steam" - napisał, cytowany w komunikacie, prezes Marek Tymiński.
"Jesteśmy zadowoleni z tego jak wyglądają wersje konsolowe oraz wersja na komputery osobiste. Biorąc pod uwagę sprzedaż cyfrową to właśnie platforma PC jest dla nas potencjalnie największym rynkiem. Zdecydowaliśmy się podnieść cenę detaliczną wyrównując ją z wersjami konsolowymi" - dodał.
Największa część budżetu reklamowego gry ma zostać wydana w dniu premiery i w kolejnych dniach.
"Gra będzie dobrze widoczna w wielu bardzo ważnych globalnych kanałach komunikacji. Budżet kampanii jest zbliżony do budżetu poprzedniej gry natomiast budżet produkcji gry jest nieco niższy" – napisał Tymiński.
Premiera "Sniper Ghost Warrior Contracts 2" odbędzie się 4 czerwca. Tytuł zadebiutuje jednocześnie na konsolach Playstation 4, Xbox One, Xbox Series X/S oraz komputerach PC. W późniejszym terminie gra ma być dostępna także na Playstation 5. (PAP Biznes)
kuc/ mfm/