Poczta Polska zaprzecza planowanej dystrybucji produktów Vabun w swoich placówkach

Poczta Polska nie prowadziła rozmów dotyczących dystrybucji produktów Vabun w sieci swoich placówek - poinformowała Justyna Siwek, rzecznik prasowy PP w komunikacie. Dodała, że wody toaletowe i perfumy wymagają rejestracji przy użyciu kas fiskalnych, w które placówki pocztowe nie są wyposażone.

(fot. Daniel Dmitriew / FORUM)

„Poczta Polska S.A. nie prowadziła dotychczas z żadnym dostawcą towarów handlowych rozmów dotyczących wprowadzenia produktów firmy VABUN S.A. do sieci placówek pocztowych” – napisała Justyna Siwek, rzecznik prasowy Poczty Polskiej.

Notowana na rynku NewConnect spółka Vabun poinformowała w komunikacie przesłanym po sesji 5 lipca o podpisaniu listu intencyjnego z dystrybutorem, zajmującym się umieszczaniem towarów do sprzedaży w placówkach Poczty Polskiej.

"Zamiarem stron wyrażonym w treści Listu jest możliwość nawiązania strategicznej współpracy w zakresie dystrybucji i sprzedaży produktów Emitenta w wybranych placówkach Poczty Polskiej" - napisała spółka w komunikacie.

„List intencyjny określa warunki, wstępne terminy oraz zasady współpracy między stronami. Zgodnie z założeniami stron listu w III kwartale 2018 roku rozpocznie się program pilotażowej sprzedaży w wybranych placówkach województwa pomorskiego oraz zachodniopomorskiego. Pilotaż sprzedaży połączony będzie z akcją motywacyjną dla końcowych sprzedawców. Intencją stron jest zawarcie umowy ramowej na dystrybucję produktów Spółki w placówkach Poczty Polskiej w całym kraju” – dodano w komunikacie.

Vabun zadebiutowała na rynku NC 28 czerwca, bez przeprowadzania wcześniejszej oferty akcji. Na zamknięciu pierwszej sesji akcje kosztowały 4,27 zł. Przed podaniem informacji o podpisaniu listu intencyjnego notowania spadły do 3,87 zł (najniższy kurs w dniu 5 lipca), ale na kolejnej sesji kurs podskoczył do 5,45 zł. Na zamknięciu 6 lipca akcje Vabun kosztowały 5,02 zł.

W środę o godzinie 13.44 notowania Vabun zniżkują o 18,3 proc. Akcje kosztują 2,99 zł, najmniej w historii spółki. Obrót wynosi 250 tys. zł i jest to trzeci najwyższy wynik na NC.

Vabun zajmuje się dystrybucją kosmetyków dla mężczyzn i kobiet pod marką „RM Vabun", której twarzą jest Radosław Majdan. Majdan posiada 32,65 proc. akcji spółki. (PAP Biznes)

mat/ tj/ ana/

Źródło: PAP Biznes

Newsletter Bankier.pl

Dodałeś komentarz Twój komentarz został zapisany i pojawi się na stronie za kilka minut.

Nowy komentarz

Anuluj
0 0 lrcu8

W końcu ALKOR owi wyszedł numer giełdowy. Miotał się gościu po rynku już jakieś kilkanaście lat. Można jego posty na parkiet forum znaleźć. Bardzo chciał wyznawców swojego systemu futures zyskać, a potem ostrzegała o nim KNF....
Teraz początek numeru mu wyszedł.

! Odpowiedz
0 9 kolumb1234

Pachną jak piłkarz po meczu

! Odpowiedz
1 26 fred_

Czy ktokolwiek normalny kupi perfumy firmy Vabum? Oczywiscie ze nie. Ich miejsce jest w Biedronkach obok torebek Witchena. Dziwie sie, ze ktokolwiek placil ponad 5zl za ich akcje.

! Odpowiedz
0 28 londonern

"Obrót wynosi 250 tys. zł i jest to trzeci najwyższy wynik na NC." - i to zdanie mowi wszystko chyba o rynku New Connect.

! Odpowiedz
2 65 karbinadel

Czy podawanie fałszywych informacji w celu podbicia kursu nie jest aby karalne?

! Odpowiedz
0 7 trybsiu

Sytuacja GetBack jest dowodem ze takie nieprawdziwe informacje maja swoje konsekwence

! Odpowiedz
VABUN 0,00% 2,03
2018-09-20 17:00:00
WIG 0,20% 58 231,57
2018-09-20 17:15:00
WIG20 -0,02% 2 258,63
2018-09-20 17:04:45
WIG30 0,21% 2 567,09
2018-09-20 17:15:00
MWIG40 0,99% 4 063,38
2018-09-20 17:15:00
DAX 0,88% 12 326,48
2018-09-20 17:34:00
NASDAQ 0,98% 8 028,23
2018-09-20 21:56:00
SP500 0,79% 2 930,79
2018-09-20 22:00:00

Znajdź profil

Zapisz się na bezpłatny newsletter Bankier.pl
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.

Przemek Barankiewicz - Redaktor naczelny portalu Bankier.pl

Jesteśmy najważniejszym źródłem informacji dla inwestorów, a nie musisz płacić za nasze treści. To możliwe tylko dzięki wyświetlanym przez nas reklamom. Pozwól nam się dalej rozwijać i wyłącz adblocka na stronach Bankier.pl

Przemek Barankiewicz
Redaktor naczelny portalu Bankier.pl