REKLAMA
TYLKO U NAS

"Piwonament" w Żabce powraca. I spotyka się z tą samą krytyką

2025-04-28 09:26
publikacja
2025-04-28 09:26

Subskrypcja za Netflixa, opłata za komórkę i z góry za codzienne piwo? Żabka, mimo zeszłorocznej krytyki, ponownie wprowadza nietypową ofertę na zakup 24 piw przez 20 dni za cenę od 30 do 84 zł w zależności od marki. Sieć odpowiada, że nie jest to żadna forma abonamentu. 

"Piwonament" w Żabce powraca. I spotyka się z tą samą krytyką
"Piwonament" w Żabce powraca. I spotyka się z tą samą krytyką
fot. @KoneserUnii / / X

Klienci, korzystając z aplikacji Żappka, mogą skorzystać z promocji, która pozwala im na zapłatę z góry za 24 piwa, która można odbierać przez 20 dni. Ograniczeniem jest, oprócz oczywistego wieku kupującego, można przyjść do sklepu tylko raz w ciągu doby bez ograniczeń na liczbę butelek czy puszek. To oznacza, że w ciągu jednego dnia można odebrać wszystkie lub po jednym dziennie. Jeśli jednak klient będzie chciał skorzystać z promocji, a np. nie będzie wybranego przez niego piwa w sklepie, ponownie może spróbować dopiero następnego dnia. Promocja znajduje się w zakładce pakiety, gdzie można znaleźć kawomat i 11 różnych ofert na piwo (także bezalkoholowe). Oferta dostępna jest od 23 kwietnia do 6 maja lub do wyczerpania zapasów. 

Analogiczna promocja, która sieć "odpaliła" w zeszłym roku zwróciła uwagę Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, który sprawdził, czy nie naruszono zasad promocji napojów alkoholowych zawartych w ustawie o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi. 

Internauci, podobnie jak wówczas, i teraz są wzburzeni. Punktują, że taka oferta, w kraju, w którym problem alkoholizmu lub nadmiernego spożycia alkoholu dotyczy aż 4-5 mln Polaków, a aż 12 mln Polaków jest narażonych na negatywne skutki związane ze spożyciem alkoholu, jest po prostu nie na miejscu. 

Żabka broni się, że to jej odpowiedź na oferty typu 12+12 piw gratis, które co jakiś czas nawiedzają znane dyskonty (szczególnie przed długimi weekendami). Jak sieć dopisała dziennikowi "Fakt", "24 piwa w cenie 12" nie jest abonamentem – jest ograniczona czasowo i nie ulega automatycznemu przedłużeniu i "zgodnie z obowiązującym prawem akcja skierowana jest wyłącznie do zamkniętej grupy zarejestrowanych, pełnoletnich użytkowników aplikacji Żappka". To niemal słowo w słowo powtórzone zeszłoroczne oświadczenie.

opr. aw

Źródło:
Tematy
Wyjątkowa Wyprzedaż Forda. Hybrydowe SUVy już od 88 900 zł.
Wyjątkowa Wyprzedaż Forda. Hybrydowe SUVy już od 88 900 zł.

Komentarze (4)

dodaj komentarz
to_i_owo
Lewicowi aktywiści regulowali by wszystko, jak to lewica
Chcieli by każdy żył według ich regulacji, nawet w to czy ktoś wypije piwo czy nie się wtrącają

To się nazywa totalitaryzm

Najlepsze jest to że obecnie w wielu aspektach życie jest bardziej regulowane niż za I komuny a na lewicowych sztandarach głównym hasłem
Lewicowi aktywiści regulowali by wszystko, jak to lewica
Chcieli by każdy żył według ich regulacji, nawet w to czy ktoś wypije piwo czy nie się wtrącają

To się nazywa totalitaryzm

Najlepsze jest to że obecnie w wielu aspektach życie jest bardziej regulowane niż za I komuny a na lewicowych sztandarach głównym hasłem jest "wolność"

I są tacy którzy w te wolność wierzą
inwestor.pl
Marketingowiec, który to wymyślił zasługuje na podwyżkę. Teraz media i zbulwersowana gawiedź za darmo będzie podawać dalej tą reklamę. Pani Agato, za taką usługę miałaby pani kilka lat abonamentu Netflixa za pieniądze Żabki. I to najwyższy pakiet. :-)
mantykora
widzę, że bankier trzyma poziom...

jeszcze rozumiem, że może, ale to może reklama byłaby jakiegoś Remy Martin... ale zwykłe browary??? po 1,50?

czy może zaczynać zmieniać kierunek nadawania?
derper
Akurat to bynajmniej nie jest reklama, jak hazardu (lotto) jakiś czas temu na bankierze.
A Żabka jest na GPW i ich "genialne pomysły" jak najbardziej mogą się przełożyć na wycenę.

Powiązane: Alkohol

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki