Subskrypcja za Netflixa, opłata za komórkę i z góry za codzienne piwo? Żabka, mimo zeszłorocznej krytyki, ponownie wprowadza nietypową ofertę na zakup 24 piw przez 20 dni za cenę od 30 do 84 zł w zależności od marki. Sieć odpowiada, że nie jest to żadna forma abonamentu.


Klienci, korzystając z aplikacji Żappka, mogą skorzystać z promocji, która pozwala im na zapłatę z góry za 24 piwa, która można odbierać przez 20 dni. Ograniczeniem jest, oprócz oczywistego wieku kupującego, można przyjść do sklepu tylko raz w ciągu doby bez ograniczeń na liczbę butelek czy puszek. To oznacza, że w ciągu jednego dnia można odebrać wszystkie lub po jednym dziennie. Jeśli jednak klient będzie chciał skorzystać z promocji, a np. nie będzie wybranego przez niego piwa w sklepie, ponownie może spróbować dopiero następnego dnia. Promocja znajduje się w zakładce pakiety, gdzie można znaleźć kawomat i 11 różnych ofert na piwo (także bezalkoholowe). Oferta dostępna jest od 23 kwietnia do 6 maja lub do wyczerpania zapasów.
Analogiczna promocja, która sieć "odpaliła" w zeszłym roku zwróciła uwagę Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, który sprawdził, czy nie naruszono zasad promocji napojów alkoholowych zawartych w ustawie o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi.
Internauci, podobnie jak wówczas, i teraz są wzburzeni. Punktują, że taka oferta, w kraju, w którym problem alkoholizmu lub nadmiernego spożycia alkoholu dotyczy aż 4-5 mln Polaków, a aż 12 mln Polaków jest narażonych na negatywne skutki związane ze spożyciem alkoholu, jest po prostu nie na miejscu.
Piwonament w Żabce. Jak będziesz codziennie brał piwo to zapłacisz za ponad 20 piw połowę taniej. Chore xD
— Remigiusz Cetnar (@RemigiuszCetnar) April 23, 2025
Czekam na małpkonament. https://t.co/JiC7WYg0hi
Żabka broni się, że to jej odpowiedź na oferty typu 12+12 piw gratis, które co jakiś czas nawiedzają znane dyskonty (szczególnie przed długimi weekendami). Jak sieć dopisała dziennikowi "Fakt", "24 piwa w cenie 12" nie jest abonamentem – jest ograniczona czasowo i nie ulega automatycznemu przedłużeniu i "zgodnie z obowiązującym prawem akcja skierowana jest wyłącznie do zamkniętej grupy zarejestrowanych, pełnoletnich użytkowników aplikacji Żappka". To niemal słowo w słowo powtórzone zeszłoroczne oświadczenie.
opr. aw

























































