PCF Group zawarł niewiążący list intencyjny z amerykańskim podmiotem z branży rozrywkowej w sprawie współpracy przy produkcji gry wideo przeznaczonej na platformy wirtualnej rzeczywistości - poinformowała spółka w komunikacie. Budżet wydawcy na prace związane z grą może wynieść 16-24 mln USD.


Gra ma być z gatunku gier akcji/walki (VR Action / Combat) pod nazwą kodową Dolphin.
PCF Group postanowiła ponadto o rozpoczęciu negocjacji w przedmiocie zawarcia z wydawcą lub jego podmiotem zależnym umowy produkcyjnej dotyczącej tej gry na warunkach określonych w liście intencyjnym.
Na podstawie listu intencyjnego prace nad projektem Dolphin mają być prowadzone w tzw. modelu work-for-hire, czyli pracy wykonywanej przez spółkę albo jej podmiot zależny jako dewelopera na zlecenie i na rzecz wydawcy, w zamian za co deweloper będzie otrzymywał od wydawcy uzgodnione wynagrodzenie.
Spółka szacuje, że budżet wydawcy przeznaczony na produkcję, w ramach łącznego budżetu wydawcy na całość prac związanych z produktem, wyniesie między 16 a 24 mln USD.
Produkt ma być oparty o prawa własności intelektualnej należące do wydawcy oraz, w granicach przewidzianych umową produkcyjną i właściwymi przepisami prawa, wszelkie prawa własności intelektualnej do produktu mają należeć do wydawcy.
List intencyjny przewiduje zakończenie prac deweloperskich w 2025 roku oraz wydanie gry na najbardziej rozpoznawalne platformy sprzętowe wirtualnej rzeczywistości obecne oraz przyszłe. (PAP Biznes)
pr/