Jednym z programów ManageEngine w ofercie Komputronik Biznes jest ServiceDesk Plus - kompletny, zgodny z biblioteką ITIL system kierowania działem helpdesk. Dysponuje wbudowanym modułem zarządzania zasobami, wykrywania i audytowania sprzętu oraz oprogramowania, a także bazą wiedzy i zarządzaniem umowami serwisowymi. System sprawdzi się w każdym dziale IT, w którym pojawił się problem z zarządzaniem zgłoszeniami serwisowymi czy zasobami.
Kolejną interesującą propozycją jest IT360 - niedrogi, łatwy w użyciu, kompletny pakiet BSM (Business Service Management) do zarządzania siecią, systemami i aplikacjami. ManageEngine IT360 oferuje pojedynczą, centralnie zarządzaną konsolę, która umożliwia monitorowanie dostępności i wydajności heterogenicznych środowisk komputerowych. Obsługa obejmuje: Windows, Linux, serwery plików Unix, serwery aplikacji, sieci LAN i WAN, systemy ERP, bazy danych, serwery pocztowe, transakcje Java i inne usługi webowe.
ManageEngine to część firmy ZOHO, której główna siedziba znajduje się w Kalifornii. ZOHO posiada także lokalne biura w Azji i Europie. MWT Solutions jest dystrybutorem rozwiązań do zarządzania usługami informatycznymi, ciągłością działania, zarządzania ryzykiem oraz zarządzania bezpieczeństwem.
źródło: Komputronik SA