Kino Polska TV zwiększyło do 1,97 proc. udział w oglądalności w 2019 roku

2020-01-07 14:26
publikacja
2020-01-07 14:26

Kino Polska TV zwiększyło do 1,97 proc. udział w oglądalności widowni komercyjnej w 2019 roku, co oznacza 5,9-proc. wzrost rdr - podała spółka w komunikacie prasowym.

/ thetaXstock

Kino Polska TV podało, że należący do grupy Zoom TV uzyskał udział w rynku na poziomie 0,53 proc., notując 32,5-procentowy wzrost rok do roku.

"2019 rok był dla nas udany i przybliżył nas do celu, którym jest udział Grupy Kino Polska TV w oglądalności widowni komercyjnej na poziomie 3 proc. oraz awans do piątki największych grup telewizyjnych w Polsce. Cieszą nas również wyniki Zoom TV, które potwierdzają, że inwestycje w ofertę programową tego kanału i przyjęty przez nas kierunek jego rozwoju przynoszą dobre efekty. Zoom TV to obecnie najszybciej rosnący segment naszej grupy, który przy zachowaniu tego tempa rozwoju może osiągnąć rentowność już w 2021 roku" – powiedział cytowany w komunikacie prasowym prezes Kino Polska TV Bogusław Kisielewski.(PAP Biznes)

epo/ ana/

Źródło:PAP Biznes
Tematy
Zapytaj eksperta o kredyt hipoteczny

Zapytaj eksperta o kredyt hipoteczny

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Powiązane: Prognozy i wyniki finansowe

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki