Kino Polska TV zwiększyło do 1,97 proc. udział w oglądalności w 2019 roku

Kino Polska TV zwiększyło do 1,97 proc. udział w oglądalności widowni komercyjnej w 2019 roku, co oznacza 5,9-proc. wzrost rdr - podała spółka w komunikacie prasowym.

(thetaXstock)

Kino Polska TV podało, że należący do grupy Zoom TV uzyskał udział w rynku na poziomie 0,53 proc., notując 32,5-procentowy wzrost rok do roku.

"2019 rok był dla nas udany i przybliżył nas do celu, którym jest udział Grupy Kino Polska TV w oglądalności widowni komercyjnej na poziomie 3 proc. oraz awans do piątki największych grup telewizyjnych w Polsce. Cieszą nas również wyniki Zoom TV, które potwierdzają, że inwestycje w ofertę programową tego kanału i przyjęty przez nas kierunek jego rozwoju przynoszą dobre efekty. Zoom TV to obecnie najszybciej rosnący segment naszej grupy, który przy zachowaniu tego tempa rozwoju może osiągnąć rentowność już w 2021 roku" – powiedział cytowany w komunikacie prasowym prezes Kino Polska TV Bogusław Kisielewski.(PAP Biznes)

epo/ ana/

Źródło: PAP Biznes
Firmy:

Newsletter Bankier.pl

Dodałeś komentarz Twój komentarz został zapisany i pojawi się na stronie za kilka minut.

Jeszcze nikt nie skomentował tego artykułu - Twój komentarz może być pierwszy.

Nowy komentarz

Anuluj
Polecane
Najnowsze
Popularne
KINOPOL -0,53% 9,45
2020-02-26 17:00:00
WIG -0,61% 53 451,01
2020-02-26 17:15:02
WIG20 -0,63% 1 933,51
2020-02-26 17:15:01
WIG30 -0,75% 2 235,19
2020-02-26 17:15:01
MWIG40 -0,73% 3 806,74
2020-02-26 17:15:01
DAX -0,12% 12 774,88
2020-02-26 17:37:00
NASDAQ 0,17% 8 980,77
2020-02-26 22:03:00
SP500 -0,38% 3 116,39
2020-02-26 22:08:00

Znajdź profil

Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.