Ekspansja Banku Zachodniego WBK na rynku bankowym
Bank Zachodni WBK SA realizuje plany ekspansji na rynku usług bankowych. Bank poszerza ofertę swoich produktów i usług oraz otwiera nowe placówki, zlokalizowane głównie na terenie aglomeracji warszawskiej.
Bank Zachodni WBK SA przeznaczył na otwarcie nowych placówek, zmiany w lokalizacji istniejących oddziałów oraz instalację nowych bankomatów w rejonie Warszawy około 17 mln zł. Ostania nowootwarta placówka banku to funkcjonujący od 17 czerwca br. oddział w centrum Warszawy, przy zbiegu ulic Marszałkowskiej i Królewskiej. Za kilka dni bank otworzy także oddział w Raszynie. Dysponować wtedy będzie siecią 42 placówek na terenie aglomeracji warszawskiej. W Warszawie bank zlokalizował także swoje Centrum Wsparcia Biznesu z Departamentem Bankowości Korporacyjnej i Pionem Bankowości Inwestycyjnej.
Strategicznym produktem banku dla klientów indywidualnych stały się karty kredytowe, dlatego oferta kart została w ostatnich dniach zmodyfikowana. Aby jeszcze bardziej konkurować na rynku, Bank Zachodni WBK SA dodał do swoich kart kredytowych VISA (VISA Classic BZWBK, VISA Classic BZWBK "300 lat Uniwersytetu Wrocławskiego", VISA Classic BZWBK Idea Profit oraz VISA Gold BZWBK) możliwość naniesienia na kartę zdjęcia posiadacza karty wraz z jego podpisem. Oferta kart, szczególnie jeśli chodzi o ceny, po zmianie i rozszerzeniu dodatkowych usług ubezpieczeniowych (oferowany wszystkim posiadaczom kart kredytowych pakiet usług "Bezpieczne Pieniądze", opcjonalny pakiet "Bezpieczne Pieniądze Plus" oraz pakiet ubezpieczeń turystycznych), wyraźnie konkuruje z ofertą kart kredytowych dotychczasowego lidera na polskim rynku kart kredytowych – Citibanku.
Bank Zachodni WBK SA wydał swoim klientom ponad 85 tys. kart kredytowych. Do tego banku należy około 14% polskiego rynku kart kredytowych. Liczba kart kredytowych wydanych przez Citibank przekracza 400 tys.
AR

























































