Organ regulacyjny zarządzający chińskim rynkiem gier wideo dopuścił grę "Cooking Simulator" do bezpośredniej sprzedaży na rynku chińskim - poinformowało Big Cheese Studio w komunikacie. Spółka szacuje, że do debiutu gry na tym rynku dojdzie w I kwartale 2023 roku.


(...) został spełniony warunek niezbędny do rozpoczęcia dystrybucji "Cooking Simulator" na terytorium Chińskiej Republiki Ludowej. Dokładna data debiutu zostanie przekazana w oddzielnym raporcie bieżącym, przy czym spółka szacuje, że będzie to 1Q23r" - napisano w komunikacie.
Big Cheese Studio podało, że wraz z Silk Road Games (wydawca) pracowało nad certyfikacją tej gry na chińskim rynku ponad rok. Spółce przysługiwać będzie 80 proc. przychodów osiąganych na tym rynku.
Big Cheese Studio przewiduje, że sprzedaż gry "Cooking Simulator" na rynku chińskim może istotnie wpłynąć na przychody spółki. (PAP Biznes)
seb/ osz/