REKLAMA
ZOOM NA SPÓŁKI

Co zamierza Napoleon? Będzie "dowodził" kampanią marketingową Carrefour

2016-03-08 14:00
publikacja
2016-03-08 14:00

"Co zamierza Napoleon?" To pytanie można było usłyszeć w kilku reklamach, które pojawiały się ostatnio w telewizji. Już wiadomo, że za akcją stała sieć sklepów Carrefour. Bohaterem kampanii marketingowej został Napoleon, w którego rolę wcielił się znany polski aktor Jacek Braciak.

fot. / / youtube.com

Jacek Braciak w reklamie Carrefour - już wiadomo, "co zamierza Napoleon"

Carreofur rozpoczyna dzisiaj swoją nową kampanię marketingową. Główną postacią ma być Napoleon, który przez ostatnie dwa tygodnie miał się uczyć języka polskiego i poznawać Polskę. W rolę cesarza Francji wcieli się znany aktor Jacek Braciak.

Nowa kampania marketingowa Carrefour została poprzedzona dwutygodniową komunikacją teaserową w najważniejszych stacjach telewizyjnych i radiowych oraz na nośnikach outdoor. Teaser, zachęcał odbiorców do odgadnięcia źródła nagłego zainteresowania francuskiego cesarza sprawami Polski i odsyłał na stronę internetową www.cozamierzanapoleon.pl.

Natomiast od 8 marca kampania przechodzi w swoją drugą, właściwą fazę pod hasłem "Bonjour w Carrefour", podczas której Napoleon jako Strażnik Jakości ma opowiadać o zmianach, jakie nastąpiły w sklepach.

- Napoleon to postać silnie zakorzeniona w świadomości Polaków. Cesarz, jako jedyny obcokrajowiec, ma nawet swoje własne miejsce w hymnie narodowym. Skojarzenia z tą postacią są pozytywne, a jego związek z Francją czyni go naturalnym bohaterem dla kampanii Carrefour. Dzięki udziałowi niezrównanego Jacka Braciaka udało nam się dopasować postać cesarza do wymagań współczesnego konsumenta mówi Marcin Olech, Dyrektor Marketingu w Carrefour Polska.

Kampania jest emitowana w najpopularniejszych, ogólnopolskich kanałach należących do stacji telewizyjnych: Polsat, TVP i TVN oraz w najlepiej dopasowanych do grupy docelowej stacjach tematycznych, a także w 25 ogólnopolskich i lokalnych programach radiowych. Dodatkowo, kampania jest wspierana przez działania OOH w największych miastach w Polsce. Za kreację odpowiada agencja Saatchi & Saatchi Polska, a zakup mediów zaplanował i zrealizował dom mediowy Arena Media, zaś działania w internecie - agencja K2. Za produkcję i postprodukcję odpowiadał Platige Image.

Źródło:
Tematy
Orange Nieruchomości
Orange Nieruchomości
Advertisement

Komentarze (5)

dodaj komentarz
~klientmałychsklepó
Ciekawe, kiedy "Napoleon" zadba o prawa pracowników tejże sieci...
~ich
Świetna reklama, jestem mile zaskoczona. Ciekawa byłam co zamierza Napoleon. Brawa dla twórców reklamy
~ejty
Pytanie do twórców - co ma sprzedaż Luwru przez Napoleona (treść jednej z reklam) do sieci Carrefour?
~polskidziad
Carrefour - najgorsze szmaty handlowe ! w p-oLSCE !!!!........stąd starania o poprawę ''wizerunku ''........- marnie to widzę .....,,,
~ina
kampania z Napolenem jest dla mnie jakiś nieporozumieniem, bo jakość i Carrefour jakoś do siebie nie pasują. brudno, zgniłe warzywa i owoce, marne pieczywo, wysokie ceny, oszukujące na kasie kasjerki. śmiechu warty pomysł.

Powiązane: Francja

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki