"Co zamierza Napoleon?" To pytanie można było usłyszeć w kilku reklamach, które pojawiały się ostatnio w telewizji. Już wiadomo, że za akcją stała sieć sklepów Carrefour. Bohaterem kampanii marketingowej został Napoleon, w którego rolę wcielił się znany polski aktor Jacek Braciak.


Jacek Braciak w reklamie Carrefour - już wiadomo, "co zamierza Napoleon"
Carreofur rozpoczyna dzisiaj swoją nową kampanię marketingową. Główną postacią ma być Napoleon, który przez ostatnie dwa tygodnie miał się uczyć języka polskiego i poznawać Polskę. W rolę cesarza Francji wcieli się znany aktor Jacek Braciak.
Nowa kampania marketingowa Carrefour została poprzedzona dwutygodniową komunikacją teaserową w najważniejszych stacjach telewizyjnych i radiowych oraz na nośnikach outdoor. Teaser, zachęcał odbiorców do odgadnięcia źródła nagłego zainteresowania francuskiego cesarza sprawami Polski i odsyłał na stronę internetową www.cozamierzanapoleon.pl.
Natomiast od 8 marca kampania przechodzi w swoją drugą, właściwą fazę pod hasłem "Bonjour w Carrefour", podczas której Napoleon jako Strażnik Jakości ma opowiadać o zmianach, jakie nastąpiły w sklepach.
- Napoleon to postać silnie zakorzeniona w świadomości Polaków. Cesarz, jako jedyny obcokrajowiec, ma nawet swoje własne miejsce w hymnie narodowym. Skojarzenia z tą postacią są pozytywne, a jego związek z Francją czyni go naturalnym bohaterem dla kampanii Carrefour. Dzięki udziałowi niezrównanego Jacka Braciaka udało nam się dopasować postać cesarza do wymagań współczesnego konsumenta mówi Marcin Olech, Dyrektor Marketingu w Carrefour Polska.
Kampania jest emitowana w najpopularniejszych, ogólnopolskich kanałach należących do stacji telewizyjnych: Polsat, TVP i TVN oraz w najlepiej dopasowanych do grupy docelowej stacjach tematycznych, a także w 25 ogólnopolskich i lokalnych programach radiowych. Dodatkowo, kampania jest wspierana przez działania OOH w największych miastach w Polsce. Za kreację odpowiada agencja Saatchi & Saatchi Polska, a zakup mediów zaplanował i zrealizował dom mediowy Arena Media, zaś działania w internecie - agencja K2. Za produkcję i postprodukcję odpowiadał Platige Image.