PKP Intercity rozszerza sieć sprzedaży, od 31 maja tego roku bilety na połączenia przewoźnika można kupić także przez aplikację mobilną mPay - poinformował kolejowy przewoźnik we wtorkowym komunikacie.


Za pośrednictwem aplikacji mPay można kupować bilety komunikacji miejskiej, bilety kolejowe i autobusowe, opłacać przejazd autostradami, regulować opłaty za parkowanie w płatnych strefach parkowania oraz za parkowanie na parkingach dworcowych.
Jak podała w raporcie giełdowym spółka mPay, liczba użytkowników jej aplikacji na koniec kwietnia tego roku wynosiła 843 tys., a rok wcześniej było to 508,1 tys.
Jak podało PKP Intercity, w ciągu kilku najbliższych latach planuje m.in. wprowadzić uruchomić program lojalnościowy, rozwijać zdalne kanały sprzedaży czy uruchomić platformę multimedialną na pokładach pociągów. Jeszcze w 2022 roku pasażerowie będą mogli korzystać z nowej aplikacji mobilnej PKP Intercity.(PAP)
autor: Łukasz Pawłowski
pif/ amac/



























































