Awaria w mBanku. Problemy z logowaniem do kont

Klienci mBanku mieli problemy z logowaniem się do bankowości elektronicznej i mobilnej. Przy próbie logowania pojawia się komunikat o tym, że coś poszło nie tak przy próbie autoryzacji. 

(Bankier.pl)

Rzecznik prasowy mBanku potwierdził po godzinie 9:00, że problemy z logowaniem zostały usunięte i klienci mogą już swobodnie korzystać z bankowości. Jednak ponownie około godziny 11:00 zaczęły napływać zgłoszenia o problemach z dostępem do kont klientów. Trudności pojawiają się nie u wszystkich klientów. 

Około godziny 13:00 na profilu instytucji na Facebooku podano informację, że występowały chwilowe utrudnienia, ale już zostały usunięte. Niemniej nadal zgłaszają się do nas czytelnicy, którzy nie mogą zalogować się do swojego konta. 

Klienci nie mogą między innymi dodać urządzenia do zaufanych. Skarżą się ponadto na trudności z dostępem do infolinii oraz brakiem informacji ze strony mBanku.

Ważne zmiany dla klientów banków od 14 września. Co trzeba wiedzieć?

14 września weszły w życie unijne przepisy dotyczące tzw. silnego uwierzytelniania, czyli „szczelniejszego” niż dotychczas mechanizmu weryfikowania klientów korzystających z bankowości elektronicznej. Co to oznacza, dla klientów banków?

(Bankier.pl)
WS
Źródło:
Firmy:
Tematy:

Newsletter Bankier.pl

Dodałeś komentarz Twój komentarz został zapisany i pojawi się na stronie za kilka minut.

Nowy komentarz

Anuluj
0 3 szejknet

Coś im się sypie, już trzeci raz musiałem ( po 14.09 ) dodawać komputer do zaufanych...

! Odpowiedz
0 0 pakamera

Przed chwilą logowałem się bez problemów.

! Odpowiedz
6 8 cowabunga

Ostatnio o mbanku coraz głośniej - jak nie TSUE, to sprzedaż a teraz awaria. Profilaktycznie przelałem z niego kasę do innego, takiego bliżej drukarki PLN - tak na wszelki wypadek. Generalnie ostatnio nic w mbanku nie mogłem załatwić, nawet otwarcie konta w USD urasta tam do rangi problemu podczas gdy np. w IPKO robi się to kliknięciem. MBank to przykład jak można nisko upaść w dość krótkim czasie, no może banki LC są pod tym względem tylko lepsze.

Pokaż cały komentarz ! Odpowiedz
0 1 szczawikpl

Konto w USD, EURO czy innej walucie otwierasz w mbanku online w ciagu 5minut, bez potrzeby dzwonienia czy skladania dokumentow. Pozdrawiam!

! Odpowiedz
0 6 cowabunga odpowiada szczawikpl

Niestety jak mam konto wspólne z żoną, to nie chciało działać. 10 prób otwarcia, system sam odrzuca wnioski. Bankowe "boty" nie są w stanie pomóc. Szkoda mojego czasu - otworzyłem sobie w IPKO 4 konta walutowe w 10 minut. Na mbank szkoda mojego czasu i pieniędzy. Kiedyś to był dobry bank teraz zdzierają na wszystkim. Żeby taki państwowy PKO miał spread 0,6% a mbank 2.6% na walutach ? Trzeba być zdesperowanym aby w mbanku waluty kupować...

Pokaż cały komentarz ! Odpowiedz
2 3 staryznajomy

Ja tam sie zalogowalem bez problemu przrd chwilą

! Odpowiedz
4 11 donkojot

Ostatnio kilkukrotnie próbowałem dodzwonić się na infolinię mBanku, bezskutecznie. Mam wrażenie ze jakość usług systematycznie spada a ceny usług w tym banku nieustannie rosną.

! Odpowiedz
5 9 karbinadel

Cóż, jeśli jest jakaś awaria, to wszyscy dzwonią, a na infolinii pracuje stała liczba osób. Ja osobiście uważam infolinię mBanku za jedną z lepszych, z jakimi miałem do czynienia. Najgorsze są te "nowoczesne" z głosem "sztucznej inteligencji, np. w DHL czy Orange

! Odpowiedz
15 11 pralkaboga

za podwyżki opłat i prowizji podziękuj pisowi i innym regulatorom. ps. podwyżki są w każdym banku.

! Odpowiedz
Polecane
Najnowsze
Popularne