Atrifex Mundi szacuje, że miał w lipcu 7,7 mln zł przychodów, co stanowi wzrost 155 proc. rdr i wzrost 13 proc. mdm. Koszt akwizycji graczy wyniósł w tym czasie 4,6 mln zł, co stanowi wzrost o 14 proc. mdm.


Spółka w porównaniu do czerwca zanotowała 12 proc. wzrost sprzedaży w segmencie free-to-play do 6,8 mln zł, a przychody z aplikacji "Unsolved" wyniosły 6,7 mln zł, co stanowi wzrost o 263 proc. rdr.
Gry typu ukryte obiekty (HOPA - przyp. PAP) wygenerowały 813 tys. przychodów w lipcu, co stanowi spadek o 16 proc. rdr oraz wzrost o 15 proc. mdm. W komunikacie wskazano, że w segmencie HOPA akcje promocyjne na Steam oraz Nintendo Switch wypracowały 103 tys. zł więcej w porównaniu do poprzedniego miesiąca.
Z kolei gry premium wygenerowały 28 tys. zł, co stanowi wzrost o 55 proc. rdr. i wzrost o 154 proc. mdm. (PAP Biznes)
mcb/ asa/


























































