REKLAMA

Artifex Mundi ma nową strategię na lata 2019-2022

2019-04-16 23:00
publikacja
2019-04-16 23:00
fot. Marek Wiśniewski / Puls Biznesu

Zarząd Artifex Mundi przyjął nową strategię rozwoju grupy na lata 2019-2022 - podała spółka w komunikacie. To efekt zakończonych prac związanych z przeglądem opcji strategicznych.

"Strategia wiąże długoterminowy wzrost wartości całej grupy kapitałowej Artifex Mundi dla akcjonariuszy spółki z konsekwentnym rozwojem działalności deweloperskiej i wydawniczej, a także sukcesem biznesowym w dwóch segmentach gier: premium oraz free-to-play" - napisano.

Strategia zakłada zmianę struktury organizacyjnej grupy, jak również modyfikację modelu i skali prowadzonej działalności.

"W krótkim terminie planowane jest wewnętrzne wydzielenie czterech samodzielnych zespołów deweloperskich, wyspecjalizowanych w realizacji projektów gier z określonego zakresu gatunkowego oraz modelu komercjalizacji (po dwa zespoły realizujące gry komercjalizowane w modelu: premium oraz free-to-play). Reorganizacja przewiduje równoczesne precyzyjne zakreślenie obszarów autonomii poszczególnych zespołów deweloperskich oraz zbudowanie efektywnego systemu kontroli i wsparcia" - podała spółka.

W ramach reorganizacji planowane jest również wydzielenie dwóch zespołów wydawniczych, wyspecjalizowanych w komercjalizacji gier odpowiednio w modelach premium i free-to-play.

Spółka chce skoncentrować – w krótkim i średnim terminie – zasoby ludzkie i kapitałowe na realizacji czterech najbardziej perspektywicznych projektów gier: Hot Shot Burn! (poprzednia nazwa Outlaws) i Rogal – w segmencie premium oraz Bladebound i Tiny Dragons – w segmencie free-to-play.

W segmencie gier HOPA strategia zakłada równoczesną dalszą optymalizację harmonogramu wydawniczego i inwestycji w nowe gry, ograniczenie ryzyka biznesowego poprzez selektywne podejście do realizowanych projektów, a także koncentrację na maksymalizacji dochodów i przepływów pieniężnych z komercjalizacji już posiadanego oraz zakontraktowanego do realizacji portfela gier. (PAP Biznes)

pel/

Źródło:PAP Biznes
Tematy

Otwórz konto sobie i dziecku i zyskaj 200 zł w promocji na zakupy u naszych partnerów.

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Powiązane

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki