Sieć sklepów Żabka testuje nowe urządzenie, które ma na celu usprawnić obsługę klienta. Chodzi o robota, który będzie przygotowywał hot-dogi.
Robot Robbie to nowe urządzenie, które testuje sieć Żabka. Jego praca ma usprawnić robienie hot-dogów, jak udało się ustalić redakcji dlahandlu.pl. Jak na razie testy trwają wśród pracowników i współpracowników sieci. Na drugi etapie możliwości robota mają sprawdzić sami klienci.
– Robbie to kolejne nowatorskie rozwiązanie, które pilotażowo wdrażamy w naszym bezobsługowym koncepcie Żabka Nano. Innowacyjne, pierwsze tego typu urządzenie na rynku pozwala na przygotowanie kultowych dla sieci Żabka hot-dogów w trzech prostych krokach, zgodnie z zamówieniem klienta i bez udziału pracowników obsługi – informuje biuro prasowe sieci Żabka, cytowane przez dlahandlu.pl.
Urządzenie ma zostać wykorzystane w bezobsługowych sklepach sieci. Tym samym poszerzy to ofertę usług Żabek Nano, do których wstęp mają tylko klienci z zainstalowaną aplikacją. Takie rozwiązanie umożliwia klientowi zrobienie zakupów bez procesu płacenia, ponieważ środki za wybrane produkty pobierane są właśnie z aplikacji.
Sieć jednak testuje też możliwość otworzenia samoobsługowych sklepów na klientów, którzy nie korzystają z ich aplikacji. Będzie to możliwe przy wykorzystaniu dowolnej karty płatniczej, z której będą pobierane środki w analogiczny sposób jak w przypadku aplikacji.
AB