Znowu awaria bankomatów Euronetu?

Ledwie minął tydzień od dużej awarii bankomatów sieci Euronet z 10 listopada, a dziś klienci banków znowu zgłaszają problemy z wypłatą środków.

Przypomnijmy - w trakcie zeszłotygodniowej awarii Euronetu bankomaty nie wypłacały gotówki, ale księgowały zdjęcie z konta środków. Kwota, jaką chciano wypłacić z bankomatu, była zablokowana na rachunku, w niektórych przypadkach jeszcze kilka dni po zdarzeniu sprzed długiego weekendu. O utrzymujących się jeszcze po niedzieli problemach klientów pisaliśmy w artykule "Blokada środków na rachunkach klientów po awarii bankomatów Euronetu".

Kolejna awaria bankomatów Euronet?
Kolejna awaria bankomatów Euronet? (Bankier.pl)

Osiem dni później Euronet znowu ma problemy z działaniem bankomatów. Sygnał o problemach z wypłatą środków otrzymaliśmy nieoficjalnie od jednego z banków. Również w mediach społecznościowych da się zauważyć pierwsze komentarze zdenerwowanych klientów banków, którzy mają problem z wypłaceniem środków z konta.

"Objechałem wszystkie wasze bankomaty w mieście i nie chce mi wypłacić pieniędzy. Różne konta, różne karty. Znów awaria ?? A na infolinię oczywiście nie można się dodzwonić" - pisze jeden z klientów. "(...) wasz bankomat przy transakcji pobrał mi pieniądze z konta, a ich nie wydał. Jak mogę je teraz odzyskać" - dodaje inny. "I ja trafiłem na awarię. Na infolinię nie da się dodzwonić. Proszę o jak najszybszy kontakt w wiadomości prywatnej abym mógł zgłosić pobranie pieniędzy z konta bez ich wydania z bankomatu" - zgłasza kolejna osoba.

I my próbowaliśmy dokonać wypłaty z bankomatu Euronet. Jedna z maszyn zlokalizowanych we Wrocławiu po godzinie 13:00 nie wypłaciła środków. Podgląd konta nie wskazywał jednak na to, żeby kwota na rachunku została zablokowana. Kolejna próba wypłaty środków ponownie zakończyła się niepowodzeniem, tym razem z komunikatem informującym, że nie można dokonać wypłaty.

Po godzinie 13:00 nie działała infolinia Euronet Polska. O komentarz w sprawie zgłaszanych trudności poprosiliśmy również osobę odpowiedzialną za komunikację z mediami. W odpowiedzi otrzymaliśmy następujące stanowisko sieci Euronet:

"Aktualnie weryfikujemy poprawność funkcjonowania sieci. Klientów, których wypłaty nie przebiegły pomyślnie prosimy o kontakt z infolinią pod numerem 801 324 024 lub 22 519 77 71 lub poprzez formularz kontaktowy na stronie http://kontakt.euronet.pl/."

[Aktualizacja - 18.11.2016, godz. 15:40]

Citi Handlowy poinformował swoich klientów o tym, że awaria ustąpiła: Chcemy poinformować Państwa, że awaria bankomatów sieci Euronet już ustąpiła i wszystkie transakcje są realizowane prawidłowo. Dziękujemy za cierpliwość i zrozumienie.

(Bankier.pl)

Malwina Wrotniak-Chałada

Źródło:

Newsletter Bankier.pl

Dodałeś komentarz Twój komentarz został zapisany i pojawi się na stronie za kilka minut.

Nowy komentarz

Anuluj
0 1 ~Dżejms

Cekojta, cekojta - a one nie stoją ciągle przypadkiem na Win XP?

! Odpowiedz
0 3 ~yogi

Potwierdzam, w wawie nie działają.

! Odpowiedz
0 2 ~Marcin

Dziś też jest awaria ?

! Odpowiedz
0 0 ~wsx

atak hakerów

! Odpowiedz
0 2 ~DoPaki

Dlaczego ABW jeszcze nie zajmuje się tymi malwersantami?

! Odpowiedz
4 3 ~Jeden

Ludzie,

Od 16 lat mamy 21 wiek, a od 7 lat rozwiązanie które eliminuje "banksterkę".

To Bitcoin.

I po kłopocie...

Pozd.

J.

! Odpowiedz
0 4 ~vfdv

NIe kompromituj się leszczu gimnazjalny...

! Odpowiedz
0 0 ~Dżejms

Banksterkę wyeliminuje jedynie obowiązkowy kruszec. Albo całkowita wolność emisji pieniądza dla każdego co równoznaczne będzie i tak z kruszcem.

! Odpowiedz
1 3 ~dyzma

I gitara obrut BEZGOTOWKOWY karty mozecie sobie WSADZIC w bankomat.Liczy sie GOTOWKA !

! Odpowiedz
1 2 (usunięty)

(wiadomość usunięta przez moderatora)

! Odpowiedz
Zapisz się na bezpłatny newsletter Bankier.pl