

T-Bull oczekuje, że wpływy netto z emisji nowych akcji wyniosą około 6,2 mln zł - poinformowała spółka w prospekcie emisyjnym. T-Bull zamierza wprowadzić do portfolio 3 nowe tytuły gier mobilnych. Przyjmowanie zapisów inwestorów indywidualnych zaplanowano na 27 – 11 lipca, a inwestorów instytucjonalnych 13 – 17 lipca 2018 roku.
Proces budowania księgi popytu wśród inwestorów instytucjonalnych ma odbyć się w dniach 4-12 lipca. Na 12 lipca zaplanowano ustalenie i opublikowanie ostatecznej liczby nowych akcji w ramach oferty, ostatecznej liczby nowych akcji poszczególnym kategoriom inwestorów oraz ceny ostatecznej nowych akcji.
Cena maksymalna, na potrzeby składania zapisów przez inwestorów indywidualnych, została ustalona na 60 zł.
Spółka oferuje nie mniej niż 1 oraz nie więcej niż 100.000 nowo emitowanych akcji serii F. Nowe akcje będą stanowić do 8,2 proc. podwyższonego kapitału zakładowego spółki, uprawniając tym samym do 5,6 proc. głosów na walnym zgromadzeniu.
Do inwestorów indywidualnych ma trafić około 25 proc. łącznej liczby nowych akcji, a około 75 proc. do inwestorów instytucjonalnych.
Spółka ubiega się o dopuszczenie i wprowadzenie do obrotu na rynku regulowanym GPW nie więcej niż 660.100 akcji, w tym: 448.000 akcji serii B, 22.100 akcji serii D, 90.000 akcji serii E oraz nie więcej niż 100.000 nowo utworzonych akcji serii F oraz nie więcej niż 100.000 praw do akcji zwykłych serii F.
T-Bull to spółka specjalizująca się w projektowaniu, produkcji i dystrybucji gier na urządzenia mobilne. Dotychczas 448.000 akcji serii B spółki było notowanych na rynku NewConnect.
Firma oczekuje, że wpływy netto z emisji nowych akcji wyniosą około 6,2 mln zł. Łączne koszty związane z ofertą szacowane są na około 1,2 mln zł.
"Emitent zamierza rozwijać swoją działalność poprzez wprowadzenie do oferty nowych tytułów gier. Przy zwiększonej skali działalności emitenta, konieczne będzie również dostosowanie wydatków na marketing do zwiększonego poziomu produkcji" - podano w prospekcie.
Spółka zamierza wprowadzić do portfolio 3 nowe tytuły gier mobilnych. Na ten cel ma trafić ok. 5 mln zł.
"Powyższe będzie się wiązać z rozszerzeniem zespołu emitenta o dodatkowych członków, którzy zapewnią odpowiednie tempo i jakość prac nad produkcją nowych tytułów. W ocenie emitenta, nowe produkcje wpłyną pozytywnie na jego pozycję na rynku rozrywki elektronicznej i zwiększą zainteresowanie graczy produktami spółki" - podano w prospekcie.
Środki z emisji, w wysokości 1,2 mln zł, mają trafić również na reklamę nowych gier.
"W związku z planami obejmującymi wydawanie nowych tytułów gier, konieczne będzie również poniesienie dodatkowych wydatków na marketing. Emitent planuje wykorzystywać wyłącznie kampanie dedykowane urządzeniom mobilnym, gdyż uważa je za najbardziej efektywne przy pozyskiwaniu nowych użytkowników" - podano w prospekcie.
T-Bull poinformował, że dokładne założenia budżetu marketingowego będą dostosowywane na bieżąco do aktualnej sytuacji na rynku.
"Wyżej wymienione elementy będą spójnie wspierać realizację celu, jakim jest organiczny rozwój spółki, u podstawy którego leży zwiększenie liczebności zespołu, które przełoży się na wzrost produkcji gier" - podała spółka.
"Emitent nie będzie wykorzystywał środków pozyskanych w ramach emisji na pokrycie bieżących kosztów działalności, które jest w stanie pokrywać na bieżąco z uzyskiwanych przychodów" - dodano.
Spółka podała, że - w przypadku niepozyskania oczekiwanej kwoty z emisji - będzie finansowała zaplanowane cele ze środków własnych, a ich realizacja zaplanowanych będzie rozłożona na dłuższy okres.
Przychody spółki w 2017 roku wyniosły 14,3 mln zł wobec 13,6 mln zł rok wcześniej. Zysk netto wyniósł w 2017 roku 5,1 mln zł wobec 5 mln zł w roku 2016.
T-Bull podał, że obecna polityka dywidendowa spółki zakłada niewypłacanie dywidendy.
Spółka ma trzech głównych akcjonariuszy - Grzegorza Zwolińskiego, Damiana Fijałkowskiego i Radosława Łapczyńskiego. Mają oni po 24,05 proc. głosów na walnym zgromadzeniu. Po przeprowadzeniu oferty ich udział w głosach na walnym może obniżyć się do 22,71 proc.
Podmiotem koordynującym ofertę jest Trigon Dom Maklerski. (PAP Biznes)
sar/ ana/






















































