Samsung wydłuża czas napraw gwarancyjnych. Po zniesieniu ograniczeń rządowych związanych z pandemią COVID-19 użytkownicy urządzeń, których okres gwarancji skończył się po 15 marca br., wciąż będą mogli skorzystać z darmowej naprawy.


Samsung wydłuża o 30 dni okres napraw gwarancyjnych. Użytkownicy urządzeń, których gwarancja wygasła 15 marca br. i później, skorzystają z przedłużonej gwarancji. Od dnia, w którym zniesione zostaną ograniczenia dotyczące swobodnego przemieszczania się, klienci będą mieć dodatkowy miesiąc na dokonanie napraw w ramach okresu gwarancyjnego.
- Wydłużenie okresu do skorzystania z naprawy na warunkach gwarancji nie wpływa na wydłużenie okresu gwarancji, który zakończy się po zniesieniu ograniczeń w przemieszczaniu się wpływających na możliwość korzystania z napraw gwarancyjnych (tj. gwarancja kończąca się po zniesieniu ograniczeń nie ulega wydłużeniu) - przeczytamy w komunikacie zamieszczonym na stronie Samsunga.
Samsung zachęca klientów, którzy chcą zgłosić usterkę lub potrzebę naprawy urządzeń, do kontaktu z infolinią, która jest czynna całą dobę. Szczegółowe daty, w jakich będzie mogła być wykonana naprawa, producent poda po zniesieniu ograniczeń przez rząd. Wydłużony czas obejmuje wszystkie urządzenia firmy Samsung.
DF