Ruszyła kampania społeczna dotycząca profilaktyki AIDS

Pod hasłem "Nie daj szansy AIDS, zrób test na HIV" ruszyła multimedialna kampania społeczna dotycząca profilaktyki AIDS. W tym roku akcja jest skierowana przede wszystkim do par heteroseksualnych między 18 - 29-ym rokiem życia.

W ramach kampanii na ulicach pojawią się bilboardy i plakaty. W radiu, w telewizji, w kinach a nawet w internecie bedą emitowane spoty reklamowe informujące o tym, że tylko wykonanie testu daje pewność, że nie jest się zakażonych wirusem HIV.

Seksuolog profesor Zbigniew Izdebski powiedział, że w ostatnich latach wzrosła liczba zakażeń wirusem HIV drogą kontaktów heteroseksualnych wśród ludzi młodych. Dlatego głównie do tych osób jest skierowana akcja.

Ksiądz Arkadiusz Nowak zaznaczyl, ze kampania przełamuje stereotypy, ze jeżeli ktoś ma jednego partnera seksualnego, problem AIDS go nie dotyczy.

W Polsce jest 16 specjalistycznych punktów, gdzie można anonimowo i bezpłatnie przez cały rok wykonać test na obecność wirusa HIV.

Źródło: IAR

Newsletter Bankier.pl

Dodałeś komentarz Twój komentarz został zapisany i pojawi się na stronie za kilka minut.

Jeszcze nikt nie skomentował tego artykułu - Twój komentarz może być pierwszy.

Nowy komentarz

Anuluj
Polecane
Najnowsze
Popularne

Wskaźniki makroekonomiczne

Inflacja rdr 2,6% XI 2019
PKB rdr 3,9% III kw. 2019
Stopa bezrobocia 5,0% X 2019
Przeciętne wynagrodzenie 5 213,27 zł X 2019
Produkcja przemysłowa rdr 3,5% X 2019

Znajdź profil