Problemy z kartami Mastercard – transakcje były podwójnie księgowane

Transakcje dokonane kartami Mastercard w dniach 23 i 24 września były podwójnie księgowane – donoszą czytelnicy na adres alert@bankier.pl. Banki rozliczają błędnie pobrane kwoty i zwracają klientom pieniądze.

(YAY Foto)

Problemy leżały po stronie agenta rozliczeniowego eService.

- Z powodu zaimplementowania w systemach rozliczeniowych nieprawidłowo opisanego pliku z transakcjami kartami Mastercard procesowanymi przez eService, na kontach niewielkiej części klientów niektórych banków mogło dojść do tymczasowego, podwójnego obciążenia za zrealizowane transakcje.  

Błąd wynikający z podwójnego wczytania plików transakcyjnych został od razu wykryty i wyjaśniony. Aktualnie we współpracy z Mastercard oraz bankami wprowadzane są poprawne rozliczenia - poinformowało nas biuro prasowe firmy eService.

(Bankier.pl)

WB

Źródło:

Newsletter Bankier.pl

Dodałeś komentarz Twój komentarz został zapisany i pojawi się na stronie za kilka minut.

Nowy komentarz

Anuluj
0 0 jaspers

Tak, widziałem. Kasa została zwrócona na konto. Błędy były i będą. Ważne, żeby umieli się do nich przyznać i szybko reagowali.

! Odpowiedz
0 11 wizytator

Dlaczego to się nie zdarzy z przelewem z mojej wypłaty? Zawsze po stronie obciążenia.

! Odpowiedz
0 0 dzyszla

Znam jeden przypadek, gdzie podwójne wyciągniecie z bankomatu zakończyło się zaksięgowaniem tylko jednej transakcji. Bank nie dał wiary (a potwierdzeń nie było) :) [tak, uczciwi ludzie, zgłosili, że nie obciążyło konta :) ]

! Odpowiedz
0 9 dzyszla

Czemu tak często się to zdarza i czemu jak się zdarza, to zawsze podwójne, a nie np. 10-krotne?

! Odpowiedz