Żabka często testuje innowacyjne pomysły na prowadzenie biznesu. Tym razem uruchomiła zupełnie nowy format sklepu - wyspę w galerii handlowej. Będzie tam można m.in. kupić kawę czy hot dogi.


W Galerii Pestka w Poznaniu sieć debiutuje ze swoim nowym konceptem. Wyspa ma 12 mkw. i uzupełnia ofertę gastronomiczną galerii. "Jesteśmy tam, gdzie nasi klienci" - chwali się sieć.
Prace nad konceptem trwały kilka miesięcy. Po przeprowadzeniu wielu rozmów udało nam się stworzyć format, który odzwierciedla nasze intencje i potrzeby galerii. Słuchaliśmy opinii klientów i staraliśmy się dostosować naszą ofertę do ich potrzeb. Przeprowadziliśmy także analizę rynku w centrach handlowych, aby lepiej zrozumieć, jak działa ten sektor i jakie są jego perspektywy. Zajął się tym zupełnie nowy dział ekspansji Żabki - informuje sieć.
Wyspy handlowe są wykorzystywane przez przedsiębiorców do sprzedaży drobnych produktów bądź prowadzenia punktów usługowych. Najczęściej można na nich spotkać kosmetyki, biżuterię czy drobne punty spożywcze i upominki.
W ciągu najbliższych miesięcy powstaną kolejne wyspy Żabki w trzech dużych miastach.




Sieć prowadzi już ponad 9 tys. tradycyjnych placówek handlowych oraz 50 bezobsługowych Żabek Nano. W planach jest uruchomienie modelu Drive - ma się on pojawić najpierw w Piasecznie, potem w Zduńskiej Woli. Pod koniec ubiegłego roku sieć uruchomiła pierwsze dwa punkty przy autostradzie (przy tzw. MOP-ach). Sieć planuje też ekspansję do szkół, szpitali oraz niektórych zakładów pracy.

Jaką formę opodatkowania wybrać?
Własna działalność gospodarcza a podatki
Założyłeś własną firmę? Kolejnym krokiem w jest wybór sposobu rozliczania się ze skarbówką z tytułu osiąganych dochodów. Odpowiednia formy opodatkowania, dopasowana do potrzeb przedsiębiorcy, niesie ze sobą korzyści finansowe. Warto o nich wiedzieć!<BR>
Pobierz e-booka zostawiając zgody, albo zapłać 20 zł
Masz pytanie? Napisz na marketing@bankier.pl
KWS