Zakończył się proces rebrandingu na Słowacji i obecnie działa tam już 90 stacji pod marką Orlen - poinformował na platformie X/Twitter prezes Orlenu, Daniel Obajtek.


"Zakończyliśmy proces rebrandingu na Słowacji i obecnie działa tu już 90 stacji pod marką Orlen. W ciągu 4 lat stworzyliśmy jedną z największych i najnowocześniejszych sieci na tym rynku. Będziemy sukcesywnie ją rozbudowywać, nie tylko o nowe obiekty, ale także poszerzając ofertę pozapaliwową i udostępniając punkty tankowania paliw alternatywnych" - napisał na platformie X/Twitter prezes Orlenu, Daniel Obajtek.
Z kolei w komunikacie prasowym wskazano, że po zakończeniu rebrandingu, Orlen koncentruje się na poszerzeniu oferty pozapaliwowej oraz rozwoju dystrybucji paliw alternatywnych, w tym uruchomieniu pierwszych punktów ładowania pojazdów elektrycznych. W planach jest również dalszy wzrost liczby stacji.
"Skutecznie wzmacniamy markę ORLEN w Polsce i regionie. Na Słowacji, w zaledwie cztery lata, stworzyliśmy jedną z największych sieci paliwowych i chcemy wkrótce wejść do grona trzech największych operatorów stacji w tym kraju. (...) wkrótce słowaccy kierowcy będą mogli skorzystać z naszej aplikacji ułatwiającej korzystanie z oferty Orlen. Stawiamy również na rozwój elektromobilności i planujemy uruchomienie stacji tankowania wodorem" – powiedział cytowany w komunikacie prasowym prezes, Daniel Obajtek. (PAP Biznes)
mcb/ ana/





























































