Nie działa system Nest Banku. Problemy z logowaniem drugi poniedziałek z rzędu

Klienci Nest Banku nie mogli zalogować się do systemu transakcyjnego. Nie działał zarówno serwis online, jak i bankowość mobilna. Ok. godz. 12:00 wszystkie serwisy zaczęły już działać bez utrudnień.

(fot. Marek Wiśniewski / Puls Biznesu)

Po godz. 10:00 otrzymaliśmy zgłoszenie od czytelnika o problemach z działaniem serwisu Nest Banku. Potwierdzenie tych utrudnień otrzymaliśmy także u konsultanta na infolinii. Sprawa od razu została zgłoszona do działu IT do rozwiązania.

Po wpisaniu danych logowania system w nieskończoność przetwarzał dane. W przypadku bankowości mobilnej klient nawet nie mógł wpisać PIN-u autoryzującego dostęp do aplikacji. Jedyne co widział, to symbol ładowania na tarczy do wyboru hasła.

(Bankier.pl)

To już kolejny poniedziałek, w którym klienci Nest Banku musieli czekać na usunięcie usterki w działaniu bankowości internetowej. O zeszłotygodniowej awarii Nest Banku pisaliśmy tutaj.

MG

Źródło:

Newsletter Bankier.pl

Dodałeś komentarz Twój komentarz został zapisany i pojawi się na stronie za kilka minut.

Nowy komentarz

Anuluj
10 4 eagleeye

A ten bank to nie czasem kolejne cudowne dziecko pana LC

! Odpowiedz
Polecane
Najnowsze
Popularne