Monnari chce, by na koniec roku sieć Femestage liczyła 40-50 salonów

2019-05-30 17:00
publikacja
2019-05-30 17:00
fot. Tomasz Ras / Puls Biznesu

Grupa Monnari zakłada, że na koniec roku sieć salonów z odzieżą damską pod marką Femestage Eva Minge wzrośnie do ok. 40-50 punktów - poinformował prezes Monnari Mirosław Misztal. Dodał, że celem jest, by w tym roku Femestage "wyszło na zero".

"Chcemy, by na koniec roku sieć Femestage liczyła ok. 40-50 salonów" - powiedział na czwartkowym spotkaniu prezes Mirosław Misztal.

Na koniec I kwartału 2019 roku sieć liczyła 22 salony o powierzchni 3,2 tys. m kw. Na koniec czerwca ma obejmować 25-28 punktów.

W grudniu 2018 r. Monnari Trade, poprzez spółkę zależną, kupiło 75 proc. udziałów w kapitale spółki Centro 2017, która jest podmiotem dominującym dla grupy spółek celowych, prowadzących sklepy pod marką Femestage Eva Minge, a także właścicielem znaków towarowych Femestage Eva Minge.

Z prezentacji Monnari wynika, że w I kwartale 2019 r. strata operacyjna grupy Centro wyniosła ponad 1 mln zł.

"Nasz ambitny plan zakłada, by na koniec roku zamknąć się na zero" - powiedział Misztal.

"Koncept jest dobry, ale pewne rzeczy wymagają poprawy, choć udało się już bardzo mocno ograniczyć koszty. Trzeba to lepiej sparametryzować. Trzeba też zwiększyć świadomość marki, jej rozpoznawalność" - dodał.

Nie wykluczył również sprzedaży towaru Femestage na inne rynki, poprzez kanał hurtowy.

Prezes Monnari podtrzymał, że spółka jest nadal zainteresowana przejęciami, zarówno w segmencie odzieży damskiej, jak i męskiej. (PAP Biznes)

pel/ ana/

Źródło:PAP Biznes
Tematy
 Poznaj bogatą ofertę samochodów używanych Audi. Wybierz najlepszy dla siebie!

Poznaj bogatą ofertę samochodów używanych Audi. Wybierz najlepszy dla siebie!

Advertisement

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Powiązane

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki