

Lubawa szacuje, że jej skonsolidowany zysk netto wyniósł w 2018 roku 5,87 mln zł, wobec 2,32 mln zł rok wcześniej, zysk netto ze sprzedaży wyniósł 10,06 mln zł wobec 8,71 mln zł w roku poprzednim, a przychody grupy wyniosły 239,57 mln zł, w porównaniu do 230,8 mln zł w 2017 roku - podała Lubawa w komunikacie.
Na poziomie jednostkowym szacunkowe przychody ze sprzedaży wyniosły 52,76 mln zł wobec 44,35 mln zł w 2017 r., zysk netto wyniósł 1,39 mln zł, wobec 3,03 mln zł straty w roku poprzednim, a zysk netto ze sprzedaży wyniósł 0,63 mln zł, wobec 1,98 mln zł straty w 2017 roku.
"Wpływ na poprawę wyników finansowych Grupy Lubawa w 2018 roku miała znaczna poprawa wyników segmentu specjalistycznego, w tym głównie wyników Lubawa SA. Jednostkowe wyniki Emitenta były rezultatem wyższej wartości sprzedaży oraz korzystniejszej, w porównaniu do 2017 r., struktury przychodów. Wynik niższy od zeszłorocznego wykazał natomiast segment materiałów reklamowych, głównie za sprawą wyższych kosztów produkcji i mniej korzystnej struktury sprzedaży" - napisano w komunikacie.
Lubawa zamierza opublikować raport roczny za 2018 rok 25 kwietnia. (PAP Biznes)
doa/ gor/

























































