REKLAMA
TYLKO U NAS

Lotos Oil SA podpisała umowę o współpracy z siecią sprzedaży Autodistribution Polska

2005-06-30 07:31
publikacja
2005-06-30 07:31
Spółka Grupy Lotos, Lotos Oil SA, podpisała umowę o współpracy z siecią sprzedaży Autodistribution Polska (AD Polska). Firma ta stała się dystrybutorem sieciowym produktów Lotosu.

- Od początku tego roku rozwijamy współpracę z sieciami punktów napraw organizowanymi przez firmy dystrybucyjne - zapewnia Jacek Matracki, dyrektor ds. handlu Lotos Oil SA. - W tej chwili to blisko 2300 punktów i przybywa ich. Naturalnie więc postrzegamy je jako ważnych i kluczowych partnerów w tym segmencie rynku. Firmy świadczące usługi napraw najogólniej można podzielić na warsztaty autoryzowane przez producentów samochodów, szybkiej obsługi - tak zwane ,Fast Fit", zrzeszone w sieci tworzonej przez dystrybutorów i producentów części oraz warsztaty niezależne. Grupa AD Polska jest jednym z najpoważniejszych graczy na rynku artykułów motoryzacyjnych. W całym kraju ma 8 hurtowni, 40 lokalnych filii sprzedaży i 91 serwisów tej sieci. AD Polska z siedzibą w Dębicy jest członkiem grupy ADI z branży motoryzacyjnej, operującej w 21 krajach, z centralą w Belgii.

Dziennik Bałtycki
db
Źródło:
Tematy
Najlepsze konta premium – wrzesień 2025 r.
Najlepsze konta premium – wrzesień 2025 r.
Advertisement

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki