IMS podpisało umowę zawierającą ramowe warunki przejęcia 100 proc. udziałów spółki Audio Marketing Sp. z o.o. - poinformowała spółka w komunikacie.


"Po przejęciu, Grupa Kapitałowa Emitenta będzie posiadała łącznie ok. 26.000 lokalizacji abonamentowych, zwiększając bardzo istotnie stan posiadanych lokalizacji i dywersyfikując źródła przychodów abonamentowych" - napisano w komunikacie.
"Przejęcie AM to dla emitenta bardzo istotny krok, mający na celu konsolidację rynku marketingu sensorycznego w Polsce oraz jeszcze silniejsze wzmocnienie pozycji emitenta jako lidera rynku w Polsce" - dodano.
IMS podało, że bardzo istotna część zapłaty na rzecz dotychczasowych właścicieli Audio Marketing uzależniona będzie od zysków, jakie ta spółka wypracuje dla grupy IMS po przejęciu.
IMS kupi udziały w spółce za 4,25 mln zł. Dodatkowa zapłata za udziały uzależniona będzie od zysku netto wypracowanego w jednym z określonych okresów.
Audio Marketing to spółka działająca od kilku lat w branży audiomarketingu, której model biznesowy oparty jest o dostarczanie usług muzycznych do punktów sprzedaży. Spółka posiada ponad 6.000 lokalizacji, do których dostarcza usługi abonamentowe audio. (PAP Biznes)
seb/ osz/























































