Gino Rossi odnotowało 4,94 mln zł skonsolidowanej straty netto z działalności kontynuowanej w I kw. 2018 r. wobec 0,17 mln zł straty rok wcześniej, podała spółka w raporcie.
Strata netto ogółem wyniosła 11,67 mln zł wobec 2,69 mln zł straty rok wcześniej.
Strata operacyjna wyniosła 4,47 mln zł wobec 1,09 mln zł zysku rok wcześniej. Wynik EBITDA wyniósł -2,65 mln zł wobec +2,69 mln zł rok wcześniej.
Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 35,48 mln zł w I kw. 2018 r. wobec 42,29 mln zł rok wcześniej.
"Niższy w ujęciu rok do roku poziom przychodów w połączeniu z wyższymi kosztami m.in. płac czy logistyki, wpłynął negatywnie na wyniku na sprzedaży. W konsekwencji EBITDA z działalności kontynuowanej wyniosła w tym okresie -2,7 mln zł i kwartał br. grupa zakończyła stratą netto w wysokości 4,9 mln zł. Powyższy sposób prezentacji danych wynika z faktu, że począwszy od sprawozdania rocznego za rok 2017 wydzielono działalność Simple jako działalność przeznaczoną do sprzedaży w bilansie grupy oraz działalność zaniechaną w rachunku zysków i strat" - czytamy w komentarzu zarządu do wyników.
Dane w mln zł.
| Wyniki Gino Rossi w pierwszym kwartale 2018 roku oraz ich odniesienie do konsensusu PAP (dane w mln zł) |
|||||
|---|---|---|---|---|---|
| 1Q2018 | wyniki | kons. | różnica | r/r | q/q |
| Przychody | 57,5 | 53,1 | 8,2% | -11,3% | -- |
| EBIT | -10,9 | -9,4 | 16,2% | 1454% | 3100% |
| zysk netto j.d. | -11,7 | -9,0 | 30,2% | 456% | -34,6% |
| marża EBIT | -18,9% | -17,6% | -1,27 | -17,84 | -19,94 |
| marża netto | -20,3% | -16,9% | -3,44 | -17,05 | -73,85 |
W ujęciu jednostkowym strata netto z działalności kontynuowanej w I kw. 2018 r. wyniosła 4,62 mln zł wobec 15 tys. zł straty rok wcześniej.
Gino Rossi zarządza markami modowymi: Gino Rossi i Simple Creative Products. Spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2006 r.






















































