Eurocash z początkiem stycznia połączył w jedną jednostkę swoje dwa kluczowe biznesy hurtowe: Eurocash Dystrybucja i Eurocash Cash & Carry - poinformowała grupa w komunikacie prasowym.


"Repozycjonowanie hurtu to ważny element transformacji naszego biznesu na jeszcze bardziej
klientocentryczny. Połączenie Eurocash Dystrybucja i Eurocash Cash&Carry w jeden biznes pozwoliło nam istotnie uprościć procesy i poprawić efektywność. Od teraz oferujemy naszym klientom, w ramach jednej umowy, zakupy w najtańszych w kraju halach i zakupy z dowozem z najlepszym na rynku serwisem. Poprzez platformę Eurocash.pl, w ramach której klient może płynnie przejść pomiędzy towarem dostępnym na dowóz, na hali czy w click and collect, oferujemy najszerszy asortyment w Polsce. Dzięki połączeniu sił sprzedażowych możemy dostosować każdą ofertę do konkretnych potrzeb naszych klientów" - powiedział, cytowany w komunikacie prasowym, Paweł Surówka, prezes Grupy Eurocash.
"Fuzja ta niesie za sobą szereg konkretnych korzyści dla klientów: niskie ceny, świetny, szeroki asortyment, wielokanałowy serwis, prostą obsługę wszystkich kwestii zaopatrzenia sklepu z jednym opiekunem klienta. Zmiany przyczynią się do poprawy konkurencyjności cenowej naszych klientów, uproszczenia ich biznesu i uwolnienia ich czasu. To jest istotny kamień milowy w realizacji naszej strategii na lata 2023-2025" – dodał prezes.
Grupa Eurocash zarządza siecią hal cash & carry w 177 lokalizacjach.
W ogłoszonej w 2022 roku strategii na lata 2023-2025 Eurocash zaprezetował plan stworzenia hurtowni omnichannel, która będzie odpowiadać na potrzeby zakupowe przedsiębiorców.(PAP Biznes)
pel/ osz/