Od 2007 roku tj. od momentu przejęcia marki ZPC Lajkonik, Eurosnack S.A. dokonał dużych zmian w modelu biznesu. Przede wszystkim zmieniło się portfolio klientów spółki.
- „Dziś to nie tylko lokalne hurtownie, ale przede wszystkim duże sieci handlowe. W związku z tym znacznie wzrósł popyt na nasze produkty. Aby go zaspokoić konieczne są inwestycje w infrastrukturę, przede wszystkim w park maszynowy. To główny cel, na który chcielibyśmy przeznaczyć środki z planowanej emisji akcji” – mówi Mariusz Spirkowicz, Prezes Zarządu Eurosnack S.A.
- „Eurosnack S.A. To ciekawa propozycja dla inwestorów zainteresowanych akcjami spółek produkcyjnych i handlowych. Takich ofert w ostatnim czasie brakowało na rynku, stąd liczymy na spore zainteresowanie emisją. Jej szybka realizacja pozwoliłaby spółce debiutować na rynku już w maju br.” – komentuje Wojciech Gudaszewski, Prezes Zarządu WDM S.A.
* * *
Eurosnack S.A. zajmuje się produkcją i sprzedażą słonych przekąsek (m.in. chrupek kukurydzianych naturalnych i smakowych oraz prażynek) a także biszkoptów pod markami własnymi: "Chrupcie" oraz "Lajkonik". Klientami działającej od 1996 roku są aktualnie zarówno hurtownie, jak i duże sieci detaliczne. W 2007 roku spółka przejęła ZPC Lajkonik oraz wszystkie prawa do produktów oraz marki ZPC Lajkonik. W ofercie znajdują się zarówno chrupki naturalne i smakowe, biszkopty tradycyjne i krakowskie oraz prażynki naturalne i paprykowe.