TYLKO U NAS

E-marketing: Jak wyróżnić się w świecie online w 2024 roku?

2023-12-19 15:47
publikacja
2023-12-19 15:47

O tym, jak ważny jest e-marketing, w tym dobra widoczność strony www w wynikach organicznych, wie każda firma. Ale, współczesny rynek nie należy do najłatwiejszych. Biznesy, które chcą zaistnieć w świadomości klientów, muszą wykazać się innowacyjnością i kreatywnością. Muszą skupić na strategii, która będzie pierwiastkiem extra, pozwoli wyróżnić się na tle konkurentów. Takim pierwiastkiem jest Formuła SEO 1stplace ‒ autorski projekt, który zwiększa jakość i szybkość pozycjonowania. Na jakich filarach opiera się Formuła SEO 1stplace? Czy rzeczywiście może wpłynąć na sukces Twojej firmy?

Czym jest Formuła SEO 1stplace?

Formuła SEO 1stplace to innowacyjny projekt agencji e-marketingowej 1stplace.pl. To pozwalająca zwiększyć jakość i szybkość pozycjonowania strategia, która opiera się na czterech filarach: autorytecie tematycznym, unikalnym skrypcie indeksującym, frazach intencyjnych oraz trwałym link buildingu. Formuła SEO 1stplace w żaden sposób nie narusza wytycznych dla webmasterów, jest w 100% bezpieczna, a jej skuteczność została potwierdzona licznymi testami.

Formuła nie powstała z dnia na dzień, prace nad nią rozpoczęły się już w 2018 roku. Lata testów, grupowanie najważniejszych czynników rankingowych, porównywanie różnych elementów poskutkowały powstaniem przemyślanego, dopracowanego pod względem technicznym projektu. Projektu, który daje mierzalne efekty.

Strona 1stplace.pl w ciągu 12 miesięcy odnotowała następujące rezultaty:

  • wzrost słów kluczowych w top 3 o 8300% 
  • wzrost słów kluczowych w top 10 o 3700% 
  • wzrost słów kluczowych w top 50 o 4137%

Są to dane uzyskane za pomocą specjalistycznych, znanych narzędzi, między innymi Ahrefs oraz Senuto. Tak duży wzrost przełożył się na liczbę 800 zapytań ofertowych rocznie, czyli średnio 2,2 zapytania dziennie. Przy takich wynikach ekwiwalent miesięcznego ruchu wynosi ponad 86 000 zł miesięcznie.

Grupę eksperymentalną stanowiły także strony www firm współpracujących z agencją, oczywiście tylko te, których właściciele wyrazili zgodę na prowadzenie działań testowych. Były to strony www o różnym charakterze, wielkości i w różnej kondycji. Uzyskane wyniki były zbliżone, a często lepsze niż te, które zaprezentowaliśmy powyżej.

Składowe Formuły SEO 1stplace

Wróćmy do składowych Formuły SEO 1stplace, o których wspominaliśmy na początku. Są to cztery elementy, które nie tylko doskonale się uzupełniają, ale działają na zasadzie synergii. Dobrze obrazuje to proste równanie. Suma połączenia czterech składowych: skryptu indeksującego, fraz intencyjnych, autorytetu i trwałego link buildingu nie daje nam wyniku równego 4, ale 1111 ‒ dowodem jest przedstawiona wyżej analiza i wzrost widoczności fraz w TOP3 o ponad 8000%.

Unikalny skrypt indeksujący

Autorski, unikalny skrypt indeksujący pozwala na zwiększenie szybkości indeksacji nawet do 36%. Działanie skryptu sprawia, że roboty Google szybciej zauważają zmiany w obrębie linkowanych i pozycjonowanych stron. Dzięki temu częściej odwiedzają witrynę, traktują ją jak vipa. Szybsza indeksacja przekłada się na lepsze rezultaty i może mieć wpływ na zyski firmy.

Frazy intencyjne

Jednym z pierwszych etapów pozycjonowania stron www i sklepów e-commerce jest dobór fraz kluczowych. Trafnie wyselekcjonowane frazy w znacznym stopniu zwiększają szansę na sukces, czyli uzyskanie widoczności w sieci i pomnożenie konwersji.

Wiele firm skupia się na ogólnych słowach kluczowych, mających bardzo wysoką liczbę wyszukiwań. Są to zazwyczaj frazy konkurencyjne (wysokie pozycje zajmują giganci dysponujący bardzo dużymi zasobami).

Warto podejść do tego tematu nieco inaczej. Użytkownicy mają coraz bardziej sprecyzowane oczekiwania, doskonale definiują swoje potrzeby i nie chcą tracić czasu na witryny, na których nie znajdą contentu, produktów, rozwiązań ściśle dopasowanych do swoich intencji.

Formuła SEO 1stplace skupia się na frazach intencyjnych, czyli silnie skorelowanych z intencją użytkownika. Zastosowanie takich fraz sprawia, że zainteresowany sprawnie znajduje informacje, konkretne produkty, podstrony. Zwiększa to jego satysfakcję i umożliwia bezproblemowe przeprowadzenie zaplanowanej akcji.

Choć frazy intencyjne, w porównaniu do fraz ogólnych, mają mniejszą, miesięczną liczbę wyszukiwań, są silnie konwertujące, wspierają budowę pozytywnego wizerunku i autorytetu tematycznego.

Koniecznie musimy też wspomnieć, że frazy intencyjne są bardzo często wykorzystywane podczas wyszukiwania głosowego, które zyskuje na popularności. Widoczność na tego typu frazy pozwala więc dotrzeć do szerokiej grupy odbiorców.

Autorytet tematyczny

Budowa autorytetu tematycznego to, mówiąc najprościej, prowadzenie prac, które sprawią, że strona uzyska miano eksperta, wiarygodnego źródła informacji. Dlaczego jest to tak istotne? Po pierwsze, każdy z nas chce korzystać z merytorycznych, aktualnych zasobów. Po drugie, wyszukiwarka Google w pierwszej kolejności wyświetla wartościowe, odpowiadające intencji użytkownika strony.

Prace z zakresu budowy autorytetu tematycznego to przede wszystkim publikacja unikalnych treści. Treści, które są ciekawe, merytoryczne i wyczerpują temat. Content powinien dostarczać szczegółowych informacji ‒ warto skupić się zarówno na głównym temacie, jak i na tematach pobocznych, które także mogą być interesujące dla odbiorcy.

Ważną rolę odgrywa częstotliwość publikacji. Treści powinny być wdrażane regularnie, możliwie często, ale bez uszczerbku na jakości.

Trwały link building

Przejdźmy teraz do ostatniego elementu Formuły SEO 1stplace, czyli do link buildingu. Linki zewnętrzne odgrywają istotną rolę w pozycjonowaniu. Aby cieszyć się z zadowalających efektów, należy zadbać o regularne pozyskiwanie wartościowych, zróżnicowanych, najlepiej tematycznych linków z domen cieszących się wysokim autorytetem. Czy to wystarczy? Pozostaje jeszcze jedna kwestia, z której większość właścicieli stron www i sklepów e-commerce nie zdaje sobie sprawy. Jest to trwałość linków.

Część agencji e-marketingowych, po zakończeniu współpracy z daną firmą, usuwa linki zewnętrzne, na przykład linki, które były umieszczone na stronach zapleczowych agencji. Jakie są skutki takiego posunięcia? To spadek widoczności, utrata dodatkowego źródła ruchu, uszczerbek autorytetu.

Formuła SEO 1stplace to usługa, która koncentruje się na trwałym link buildingu. Oznacza to, że linki pozyskiwane są z odpowiednich źródeł i nie znikają nawet po zakończeniu współpracy z agencją 1stplace.pl. Dzięki temu odnośniki przez cały czas pracują na widoczność i sukces Twojej firmy.

Formuła SEO 1stplace ‒ dlaczego możemy nazwać ją pierwiastkiem ekstra?

Użytkownicy szukają w sieci usług, produktów, inspiracji. Są przy tym bardzo wymagający, oczekują, że sprawnie znajdą wartościowe informacje, wskazówki, wykonają pożądaną akcję. Firmy ‒ i to bez względu na profil działa i wielkość, doskonale o tym wiedzą i dążą do tego, by uzyskać wysokie pozycje i spełnić oczekiwania klienta. W dobie tak dużej konkurencji randomowe prace okazują się niewystarczające, ponieważ dają wyłącznie randomowe efekty. Warto więc postawić na strategię, obejmującą ponadstandardowe i skuteczne (co potwierdzają dane przedstawione powyżej), działania, czyli na Formułę SEO 1stplace.

Formuła SEO 1stplace to unikalne rozwiązanie oferowane wyłącznie przez agencję 1stplace.pl. Są to przemyślane, dopracowane pod kątem technicznymi działania, których nie obejmują oferty innych agencji. Decydując się na taki pierwiastek ekstra, możesz spodziewać się lepszych rezultatów, działać na wyższym poziomie niż konkurencja.

Źródło:Materiał partnera
Wyjątkowa wyprzedaż Ford Pro. Poznaj najlepsze rozwiązania dla Twojego biznesu.

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki