Klienci, którzy chcą zlecić przelew w bankowości internetowej lub mobilnej mBanku nie są w stanie zrealizować operacji. System informuje o niedostępności tej funkcji.
Awaria dotknęła zarówno kanał internetowy, jak i mobilny. Klienci, którzy w menu systemu wybiorą opcję zlecenia przelewu nie mogą wypełnić formularza. Podczas próby wpisania danych pojawia się komunikat: "Przykro nam, usługa jest w tej chwili niedostępna". Informacja zachęca do ponowienia próby lub kontaktu z infolinią.
Jak informuje rzecznik mBanku, nie działają również usługa BLIK oraz mKantor. Płatności kartowe działają bez zakłóceń.
Obecnie nie można wykonać przelewu w serwisie transakcyjnym i aplikacji mobilnej @mBankpl. Nie działają mKantor i BLIK. Przelewy można wykonać za pośrednictwem mLinii i w oddziałach (zwrócimy za nie opłaty). Można płacić kartami. Bardzo przepraszamy, pracujemy nad rozwiązaniem
— Krzysztof Olszewski (@KrzyOlszewski) June 4, 2018
AKTUALIZACJA: O godzinie 11:40 awaria została usunięta.


MK