Aplikacja mobilna CCC przekroczyła liczbę 3 mln pobrań przez klientów, a tygodniowo przybywa średnio 100 tys. użytkowników aplikacji - poinformowało CCC w komunikacie prasowym. Aplikacja jest obecnie dostępna na sześciu rynkach, a w planach jest wejście na kolejne.


"W przeciągu minionych dwóch tygodni dostrzegaliśmy spadające traffiki w sklepach stacjonarnych przy jednoczesnym nawet trzycyfrowym wzroście w kanałach e-commerce. Do aplikacji zagląda co miesiąc ponad milion użytkowników. W obliczu zamknięcia galerii handlowych jeszcze mocniej koncentrujemy się na kanałach mobilnych" - powiedział cytowany w komunikacie prasowym, Michał Pachnik, Head of Ecommerce Campaigns & Mobile APP w CCC.
W lutym spółka informowała, że po roku od jej uruchomienia aplikacja zanotowała ponad 1,4 mln pobrań.
Aplikacja jest obecnie dostępna na sześciu rynkach - w Polsce, Czechach, Słowacji, Rumunii, Austrii i na Węgrzech. W ostatnim czasie aplikacja została rozbudowana o funkcję esize. me, tj. możliwość wykorzystania skanu stopy do rekomendacji odpowiedniego rozmiaru obuwia przez asystenta esize. me (na razie dla platformy IOS, wkrótce Android). (PAP Biznes)
doa/ ana/