Za usługi Poczty Polskiej można płacić smartfonem

Za usługi Poczty Polskiej można płacić smartfonem z aplikacją mobilną swojego banku z funkcją BLIK - poinformowała we wtorek spółka.

(fot. Poczta Polska / poczta-polska.pl)

Jak podano w komunikacie Poczty Polskiej, aby zapłacić BLIK-iem klient powinien poinformować o tym sprzedawcę, odczytać kod BLIK w aplikacji swojego banku i wprowadzić go na terminalu, a następnie zatwierdzić płatność w aplikacji mobilnej w swoim telefonie.

"Płatność za pomocą BLIK-a to kolejne wprowadzone w krótkim czasie udogodnienie, jakie oferujemy klientom naszych placówek. Klienci Poczty Polskiej mogą bez żadnych limitów kwotowych i dodatkowych kosztów zapłacić za usługi pocztowe, handlowe i finansowe (opłaty za rachunki np. za gaz, prąd, opłaty podatkowe). Dla nas to możliwość zapewnienia szybkiej i sprawnej obsługi, a dla klientów wygoda w formie wyboru sposobu płatności" mówi, cytowany w komunikacie, Paweł Kopeć, dyrektor zarządzający Pionem Sprzedaży Poczty Polskiej.

Powszechny system płatności mobilnych BLIK to projekt spółki PSP, której udziałowcami jest sześć polskich banków. BLIK-a w swoich aplikacjach bankowych aktywowało już prawie 3,5 mln osób. Od momentu uruchomienia systemu dokonano nim ponad 10 mln transakcji. (PAP)

kam/ amac/

Źródło: PAP

Newsletter Bankier.pl

Dodałeś komentarz Twój komentarz został zapisany i pojawi się na stronie za kilka minut.

Nowy komentarz

Anuluj
1 0 ~Janusz

"BLIK-a w swoich aplikacjach bankowych aktywowało już prawie 3,5 mln osób. Od momentu uruchomienia systemu dokonano nim ponad 10 mln transakcji"
SUKCES! 3 transakcje na instalacje.
Prawie nikt tego nie używa.

Nie jest to szybki sposób płacenia za zakupy w sklepie stacjonarnym – karta zbliżeniowa jest wygodniejsza.

Pokaż cały komentarz ! Odpowiedz
0 1 ~niepelnosprawny_org

blik wszechobecny, "przyjął się", teraz bedzie coś dalej...

! Odpowiedz
8 6 ~ted

Poczta polska to archaizm. Teraz korzysta się z firm kurierskich.

! Odpowiedz
1 7 ~Karol

Odbierałem ostatnio polecony na poczcie. Pani podała mi list i tablet z rysikiem do złożenia podpisu. Od razu pomyślałem, że innowacyjność dotarła do PP, super. Ale za chwilę pani podała mi stary druk, gdzie ręcznie potwierdziłem odbiór. Czyli dzięki tej wspaniałej innowacji trzeba teraz dwa razy potwierdzać odbiór a nie jeden... Tak wygląda innowacyjność w państwowych spółkach.

Pokaż cały komentarz ! Odpowiedz
2 6 ~BundFut

Niestety unowocześnienie poczty kosztuje. Poczta podniosła ceny i to jest rzeczywisty wzrost podatków.
Teraz jak każdy monopol państwowy jest chroniony przez PiS.
Koszty obywatela są na szarym końcu. Najpierw państwo.

! Odpowiedz
0 1 ~olop

A ile wydajesz miesięcznie na wysyłkę przesyłki ? 10 - 20 zł?
Zajmij się lepiej tym, że masło drożeje lub woda czy chleb (który kupujesz codziennie)

! Odpowiedz
Polecane
Najnowsze
Popularne